Bambam's Addicted

Bila Orang kuat KFC bersuara!

Maybe ada yang terlepas baca entry CB yang bertajuk Ayam KFC baru.. Perisa tapak kasut hari tuh.. Boleh lar klik baca dulu.. Niat mula-mula untuk share video tuh jek.. takde niat untuk menjatuhkan mana-mana organisasi dan tidak ditujukan pada pihak KFC sendiri.. Just tuju kepada perangai tidak manisnya madu perangai pekerja KFC itu sendiri.. Inilah dikatakan sebab nila setitik rosak susu sebelanga kan! 


Hahhhh..sekali pihak KFC sendiri memberi komen.. kes lama rupanya ek.. even dah lama.. even dah berleluasa video nie.. daku tetap nak makan KFC sebab ia sedap! wahahhahahaha.. and saya pon percaya ia bukan terjadi pada seluruh cawangan KFC.. Dont worry MOD KFC.. kami boleh berfikiran rasional.. :)

Footnote: Tak baik khianat orang derrrr!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Mr. Asada said...

tak pernah pulak tengok video tu.

dari kisah kawan yang pernah bekerja di restoren KFC, kebersihan semasa menyediakan makanan mmg superb. yang buat aniaya tu beberapa pekerja selekeh. betul sangatlah kata pengarah urusan tu, kena lebih ketat dalam memilih pekerja untuk jaga kualiti.

Mr. Asada said...

dah tengok video tu. hampeh punya pekerja..

Unknown said...

eyfa pn baru tgk video tu :D

anakcikbob said...

aku ni penggila kepsi dr mekdi. kalo ko belek blog aku [promot] berlambak entry psl kepsi. tp sbb kejadian tersebut, aku mmg malas la nak g kepsi. aku da berpaling tadah semula kat mekdi. xlalu la beb. kang terpandang2 je ayam dlm pinggan aku bekas tapak kasut. hurmm..

suria lekatlekit said...

pernah juga saya tulis satu entri berkenaan kicap yg ada bangkai cicak & mendapat penjelasan terus dari wakil kilang tersebut bahawa bangkai cicak tersebut bkn dr kelalaian kilang dorang. Siap tunjuk kajian yg di buat lagi.. Lebih krg mcm kes video KFC ni la jugak..

Unknown said...

haha.wan pon redah je makan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...