Bambam's Addicted

Novel Stanza Cinta rebutan masa kini!

Episod Kasih yang Suci dah berlalu kannnn.. so sekarang ni episod Stanza Cinta lak... gi lar tengok Abang Malek ehhhh.. Abang Seth Tan korang tuhhhh... ngehehheehheheh... 


Atas ni drama dia... bawah nie yang novelnyaaaaa..



Penulis : Nurull Halawati

Kod Buku : GB0070

Harga : RM19.50 (exclude postage RM8)


Amni Sorfina perlukan seorang lelaki yang mampu membimbingnya, bukan yang perlu dibimbing. Dalam masa yang sama, dia berasa bertanggungjawab membimbing Irfan ke jalan yang lurus. Perlukah dia korbankan cintanya demi menunaikan sekeping janji? Apakah ini juga bermakna dia harus lepaskan sesuatu yang paling diingininya?


Berminat? boleh add and inbox Cik Hazwani or terus dftr sbgai pelanggan di http://www.stormreaders.net/mumtaz_biz Cik HAzwani cakap.. novel nie macam goreng pisang panas.. so saper nak cepat-cepat lar order yer.. Cepat bertindak KAKI NOVEL!



Wahhhhh.. CB pon terpengaruh nak satu jugakkk~!! hahahahahha.. den dah suh kawan book satu... roomate den yang jual nie..! hehehehheh.. or korang nak beli novel terpakai.. dengan harga murah.. tapi tak tahu lar novel Stanza Cinta nie pon ada dalam jualan akak sorang nie.. cer cekedout kat LetGoNovel okehhh!


10 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Sunah Sakura said...

errr...adakah ini typo? bukan ke stanza cinta tu?

b a m b a m ' s said...

@Sunah Sakura
ha'ah..typoooooooooo~!! hahahaha... dah betulkan dlm entry mula2.. tp lupa betulkan kat tajuk.. kekeke.. tq sunah.. Dr. TYPO betol! hehehe

Nurul Jannah said...

novel die best ! :)

♥MiZz-siHa♥ said...

xpenah lg tgk cite nie..die mlm kan..bkn ganti nora elena kan..coz yg ganti nora elenatu dewi cinta kan..

tiefazatie said...

ada jmp tp xbeli..haha

Sunah Sakura said...

dalam entry pun ada lagi la kak aida oiii! "tapi tak tahu lar novel Stanza Kasih nie pon ada dalam jualan akak sorang nie.. " ahahahaha~ :p


psst, baru lepas beli buku ni... bau kedai lagi..

b a m b a m ' s said...

@Sunah Sakura
ahhahaha.. nampak ajekkkk!!! dah betolkan dah.. ade lagi tak?? kekekekekek

b a m b a m ' s said...

@tiefazatie
awat x beli..!!! meh beli meh..heheh

b a m b a m ' s said...

@♥MiZz-siHa♥
ha'ah kak.. citer nie malam ahad jek.. ehheheh

b a m b a m ' s said...

@Nurul Jannah
baca dah ek?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...