Bambam's Addicted

Google Translator pon kalah kalau macam nie! :D

Mula-mula.. meh CB peningkan korang ngan ayat nie dulu.. Korang baca dan fahamkan okeh.. antara yang dipetakkan ngan kaler merah tuh.. bunyinya macam pelik betol..!!! hahahah

Banyak lar kau punya teman tersayang! Hormat saya? hahaha
Dah baca? nak pinjam minyak cap kapak den tak? kalau tak reda jugak sakit kepala korang baca ayat beliau.. nak kapakkan kepala pon boleh!kekekkekekekekke..

Okeh,..baru faham! :P
Kekadang baca ayat dalam bahasa kebangsaan sendiri lagi memeningkan dari baca bahasa kebangsaan orang lain kan? Itulah pentingnya English Education..!kekekekkekeke.. Cb tak leh ar ayat BM nie tunggang-langgang bagi edisi surat menyurat nie..Almaklumlar.. omak den cikgu BM.. kekadang borak ngan omak den kalau salah pon kena sound!hahahah.. nak buek macam mano..anak cikgu.. --' (Nasib baik emak i x baca belog i tau.. fengsan kena rotan sebab tatabahasa merapu betol!hehehe)

Footnote: Demmm u SCAMMERS! wat penuh emel den yooo~!


10 ratus ribu orang tambah perasa! :):

EYFAalias said...

hahahaa. saya seorang yang mudah pergi :p kelaka lah.

shandye. said...

maybe because i am so used of using english as my main medium of conversation, sometimes i find it hard to find a word in bahasa melayu (no kidding) and look it up on google translator. hahaha...

that is what three years of studying english language had done to me thus far. ngee...

LoLLa AdeLLa said...

HAHA ape lahh . Tp kdg2 mmg pelik kalau ayt BI translate kat BM . HAHA

b a m b a m ' s said...

@LoLLa AdeLLa
lola..errrr...ade berita dukacita.. komen lola utk 2 entry sebelum nie cb terdeleteeee~! huwaaaaaaaaa!!!

btw..alima tuh sengal yg amat!hahahah

b a m b a m ' s said...

@EYFAalias
hahaha..mudah pergi mana pon x tau..kah3..

b a m b a m ' s said...

@shandye.
kia yg melayu pon susah nk translate kekadang.. si foreigner apetah lagi yek..hehehe

mera zati M.z said...

hahaha kelakau ler!

b a m b a m ' s said...

@mera zati M.z
kannn!mcm haper jek!hahahaha..

MiSzy DiaN said...

hahahah bahasa skema tu kalu guna google translate..

b a m b a m ' s said...

@MiSzy DiaN
org skema pon tak menulis mcm dia wehhh!!hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...