Bambam's Addicted

Di mana kelakarnya AMIR si MAHARAJA LAWAK tuhh??

Sorry ek! MAHARAJA LAWAK tak mampu der.. MAHARAJA TAK LAWAK boleh lar ko gondol! Pelik dari dulu sampai sekarang.. macam mana dia boleh kekal sampai ada lagi yang lebih talented dari dia yang terpaksa keluar dan dia still ada dalam tuh ngan hanya berbekalkan wajah yang KONONNYA dikatakan comel?

PLEASE LAH! *nie yang nak muntah hijau*

Penat tau Cik Bambam tak undi AMIR!!!! Errrr.. memang ar.. tak undi tak kuar duet..hahaha.. korang yang kuar duet gi undi Amir tuh kenapa.. Tolong bagi 5 reason apa yang lawak si Amir kat mata korang tuh.. pergggghhhh~! Baik undi NX3! 

ptuihhhh~!

Footnote: Bak kata APEK.. Minggu depan kita ke laut lagi lar Amir ek.. =.=!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ratus ribu orang tambah perasa! :):

♥♥LiSsA♥♥ said...

haha.lisa pun ta minat amir:P

b a m b a m ' s said...

geram tau tgk dia ada lagi dlm gelanggang!! aghhahaha

kim heeruul said...

sokong sepah.
lawak dia gile2.haha..

missina said...

betul2,,menyampah betul ngan amir,,doa2 bg dia terkeluar cpt,,lawak mcm hape2,

b a m b a m ' s said...

kim: yerr!! sepah mmg peberet dr dulu! ngan yg lain kecuali amir n WAI.. hampeh bebetol..huhuhu

missina: hahaha.. moh kita doakan biar dia pilih industri yg btl.. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...