Bambam's Addicted

Cer teka!cer teka! dapat tak intebiu semalam?? ehehehhe

Bangun pagi semalam.. padahal intebiu kul 1130.. bangun macam nak gi keje..Bangun pagi.. bergolek2 dekat anak buah.. ini budak domok-domok nie hah... dah seminggu dok umah den.. Seminggu gak jadi anak uwan yooo.. sian kek dio.. omak ngan apak eh sakit mato.. so kena kuarantin kat umah wan yo.. ehhehehe

Omak den kemas umah.. den jago lar kojap.. bawa masuk bilik.. so berdua-dua an di bilik.. jangan tangkap basah yo Encik JAWI.. budak underage jek nie..hahahahahhaha.. gosok baju.. nak pakai baju santek2.. mekap santek-santek.. yelar.. nak pikat hati majikan.. tengok minah nie.. sophisticated! bagus sebagai pekerja yang ermerlang, gemilang dan terbilang.. ewah-ewah..hahaha

Bertolak dari umah pukul 10.20 am.. bertemankan adek den yang MC.. Takper.. bagus jugak ko MC..leh jadi GPS hidup aku kan!haha.. Cari opis tersebut tak jumpa.. ikot MAP pon sudah.. GPS pon cakap betol jugak.. tapi kenapa tak jumpa pulak!! Oh yer.. saya salah masuk simpang pada awal permulaan lagi.. main road suh belok kiri ko pergi belok kanan.. 

Berbekalkan pesanan abang long saya yang mengatakan dah amek simpang BELOK KANAN! so ikot lar.. rupa2nya dia memberi arahan yang silap.. =.=! Lewat setengah jam ke tempat interview.. and dorang siap call lagik.. NAK DATANG INTERVIEW KER TAK NAK NI CIK?

Saya sesat awak.. saya tak tahu mana opis awak.. Walaupon kete saya plat W tapi diingatkan disini.. Hati dan jiwa saya di Nilai sahaja! understood! So, dah sampai.. apa terjadi pada sesi ruangan temuduga tuh??
  • Cik Bambam request salah position beb.. hahahaha.. orang tuh nak account assistant.. yang aku gi tulis Accounts Officer.. =.=!
  • Gaji yang ditawarkan tidaklah cukup untuk menampung perjalanan saya dari Nilai-PJ.. saya nak makan aper nanti?bil saya  mcm mana? loan kereta n study saya pulak?? ohhh.. cannot! Walaupon dalam tempoh 3 bulan time training..
  • Penemuduga bangsa Melayu tapi dorang interbiu kot BI.. mix Malay jugak.. aku dengan yakin cakap BI Phua Chu Kang!tak tau vocab? aku bantai BM.. pedulik haper! 
  • Dorang provide car loan without interest! WOWWW! Leh lar tukau Ferrari nanti!kekeke
  • Nak pakai orang dalam tempoh 2 weeks.. notice resign 3 months.. apekehal aku nak bayar backpays nanti!  

Kesudahannya mari kita berlalu pergi...

Nak cari keje nie.. kena pikir macam perkara.. gaji yang ditawarkan kena bersesuaian.. for 1st experience memang lar tak payah sangat nak memilih kerja.. tapi bila dah berpengalaman nie.. baru lar leh demand lebih ckit.. yer dak?? :D


Aktiviti lepas habis interbiu
  • Pergi jumpa my friend Tasha dekat Bandar Tasek Selatan and makan SUP MELETOP! perggghhh..tapi still tak leh lawan SUP BERDENGUNG Nilai 3.. sorry!heheheh..
  • Pergi Alamanda layan movie lar.. Hikayat Merong Mahawangsa.. heaven giler pergi tengok wayang bukan time cuti nie.. Beli tiket student price lagik u olls!hahaha (muka student ek daku nie??kekek)
  • Pergi makan wafel.. makan big apple.. makan popcorns.. 
Kesimpulan hari semalam dlm bentuk gambar! hahahahah

Footnote: Sebab tuh lar blog tak berupdate semalam!hahahahhahaha..


2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

ejulz said...

g alamanda x gtau pun ek.. heHe.. apa macam intebiu.?

Jangan lupa terjah n komen k.. :) "CPK blogspot.."

Cik Bambam said...

kalau ajak nk dtg ker?? lalalala~ ehhehe

penat tau menaip.. x baca pon apa jd kat intebiu tuh..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...