Bambam's Addicted

Cara paling tepat untuk tahu JODOH anda! =)

Wanita dijadikan daripada tulang rusuk (kiri) lelaki kerana Allah S.W.T telah menjadikan Nabi Adam (Lelaki Pertama Di Muka Bumi) setelah ditentang oleh Iblis, kerana melihat nabi Adam keseorangan tanpa ditemani oleh sesiapa maka Allah S.W.T telah mengambil tulang rusuk dibahagian kiri nabi Adam ketika nabi Adam tidur....Hadis...

Sebab apa dipilih RUSUK KIRI? Kenapa tak RUSUK KANAN ek? Siyes tak tahu.. ada saper2 yang tahu tak?



di bawah kepala, bukan untuk menjadi pemimpin,
di atas kaki, bukan untk dipijak2,
tapi di tengah2 dekat dgn hati untuk disayangi dan dikasihi...

Sumber: SINI

Solution:  
Macam mana nak tahu orang tuh JODOH kita? kan dah bagi tau.. daripada rusuk tuh lar kita leh tahu dia jodoh kita kan.. So, pegi ar buat DNA test and SCAN rusuk masing2.. hahhahahahhahahahah..

Amboi.. siyes muka masing-masing.. nak melawak ckit pon tak leh lar korang nie.. mana lar CB tahu.. kalau tahu.. dah lama aku berlaki wehhhh!! :D

12 ratus ribu orang tambah perasa! :):

nana Fd said...

sengal la kak aida ni hahhahah
baru nk teruja

miss epa said...

eh cik bambam ni.serius je kita baca td tau.hee :)

b a m b a m ' s said...

@nana Fd
hahahahha nana!! kah3..

b a m b a m ' s said...

@miss epa
hahahah..chill2!! gurau2 jek..ehhehe

haziQah said...

hoho nk wt dna test free x :p

solo molo said...

semoga cik bambam cepat bertemu jodoh...
bole makan nasik minyak free...
Amin...


jom teka yang mana satu solomolo ? > http://solomolo.blogspot.com/2011/04/teka-yang-mana-satu.html

Sunah Mohammad said...

tapi kan, kan, kan...hadith tu lemah...cuma yang boleh kita amek, dari tafsir hadith tu, lelaki memang kena didik wanita dengan lembut, jangan kasar sangat, kang patah terus tulang rusuk yang bengkok...jangan lembut sangat kang makin bengkok..jadi sedang2 saja...:)

are-you said...

ko ni CB....hehe...tp ok gak kalo nk DNA test....aku nk wat DNA test n scan rusuk farid kamil la...HARUS KE :) !!!!!!!!

b a m b a m ' s said...

@haziQah
masuk jamban pon kena bayor dik non..ehheheh

b a m b a m ' s said...

@solo molo
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~ hahahah

b a m b a m ' s said...

@Sunah Mohammad
hehehe.. setuju jugak.. sederhana yg penting ek.. xleh less..x leh over.. :P

b a m b a m ' s said...

@are-you
ehh try ler! CB nak gi scan rusuk remy ishak!! hahahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...