Bambam's Addicted

BLOG NI AKU RASA PATUT POPULAR LAA ..

Come join b4 mid nite!

5 blog yang aku rasa patut popular korang follow dan baca..

Cik Bambam follow belog bukan atas dasar popularitinya.. tapi pada dasar intipati entrinya.. di mana yang CB masuk CB grab sumting form them.. tak bermaksud dari segi ilmiah dan isu agama.. tapi juga terkandung dalam aspek pengalaman dan nilai positif yang kita boleh dapat.. :)

1. Eqbal Zack

Wahhhhhh.. folo beliau dari before masuk paper lagik u olls~! Tak tau lar apa yang dia dok bomoh CB sampai jadi orang pertama dalam carta! ahhahahahhaha.. entry penuh informasi dan simple.. tak berapa nak meleret.. straight to the point.. sebab kekadang CB nie slow sikit nak pick up! ehhehehehe.. (Hai Abang eQ.. kenyit mata sikit.. hahahahha)

2. Lekat Lekit Gurl Story

Hahhhh.. nie lagi sorang mak buyong nie..kekekekek.. entry dia memang tak pernah miss lar CB baca.. lebih2 lagi citer pasal Cikgu Shida tuh..hahahahhahahah.. sengih manjang jek baca entry beliau nie.. hehehhehe.. sempoi~ then entry pon semua jenis topik dok adun.. takde lar dok kejar SEO manjang..kekekeke

3. Hamzah Ian

Sebab apa CB kata belog ini harus popular.. dia memang dah fofular ponnn.. ker sebab header dia yang memikat hati beta iaitu header dia ada otomen leh fire???!!! ceeessssss~~!!! aku nak jugak weeeeeeehhhh!! hahahahha..itu salah satunya lar.. others.. entry sempoi.. tak berat untuk CB pikir dan menafsir.. well.. im typical lady.. yang malas nak berfikir panjang.. sekian!

4. Kasih Filla

Ini kisah seorang ibu beranak dua.. walaupon entry beliau ini panjang meleret sehingga terpaksa mengambil 2-3 kali pembacaan untuk difahami.. percaya lar.. CB sanggup amek risiko memeningkan kepala! hahahahhaha.. sebab apa?? sebab dia sempoi, gile kelakar and happening! Oh kak filla.. titipkan ciuman kasihku buat 2 anakmu yang comel.. selalu jadi silent reader dia jek..ehhehehe..

5- Cik Aida

Blogger baru yang nak menapak.. tak rasa perlu untuk femes.. just rasa perlu untuk naikkan nama belog supaya dapat dikongsi segala ceritera beliau bersama bloggers yang lain.. yang korang rasa di luar drpd alam maya macam sombong n garang.. tetapi jauh sekali bila korang dah kenal.. belog yang dicoretkan itu sebagai wakil beliau untuk mengeluarkan luahan rasa..

Pada pendapat korang , apa yang patut dilakukan untuk popularkan sesebuah blog itu ?

Berbaik dengan blogger otai dan femes untuk menaikkan ranking adalah jalan pintas untuk blog seseorang itu popular adalah tak dinafikan namun.. lebih baik jika ia femes kerana entry kita yang mengikat hati pembaca bukan? Macam.. cantik dari hati cantiklah anda luar dan dalam.. Cantik entry anda.. maka cantiklah belog kalian.. :)

Pentingkah populariti sesebuah blog dan kenapa ?

Ada orang suka berblogging kerana ia suka.. ada orang berblogging kerana nak cari side income sesambil.. ada orang berblogging sebab nak femes macam Hanis Zalikha yang dia sendiri pon tak aspek dia akan femes skang nie.. Semua bermula dari hobi dan berkembang kepada side income yang dimana terms "kalau ada rezeki ada lar.. kalau tak ada masih ada lubuk lain yang mempunyai ikan".. so depends pada hati masing-masing lar punca utama dia blogging kenapa kan.. kalau dia rasa dia nak popular.. yes mayb populariti untuk blog PENTING..

But for me.. saya tak pandang pada populariti.. :) Kalau beliau artis.. mayb populariti itu juga penting! untuk dia naikkan nama and dapatkan job kan.. but in realiti.. ada jugak sukakan populariti even dia bukan artis... suka berbangga diri mungkin.. ntahhh.. dont know.. figure out by urself lar yek..

Footnote: Yang tak tersenarai.. bukan nak kata anda tak perlu untuk popular.. I tetap singgah blog u olls kannn! popalar nie tak menjamin apa2 k.. :P

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

suria lekatlekit said...

wah senaraikan blog kita juga... psst.. macam mana nak kejar menatang SEO tu kalau tuan empunya blog pun tak tau pejadah SEO tu.. wakakakakakakakakaka

Cik Bambam said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
hahahahhaha.. baguslah x tau ape tuh SEO.. kah3..

SEO tuh mcm selalu buat entry yg asyik trafik nak tinggi manjang..heheheh

eqbalzack said...

perghhh...terima kasih CB...terharu abg eq.
abg eq mmg tak suka leret2 atau ropol2...suka direct2 je...hehe

maaf CB, abg eq ni jarang sgt singgah blog kawan2. bila ada masa baru abg eq singgah sebab sesiapa yg pernah buat PhD tau la betapa busynya life PhD ni...

apa2 pun abg eq doakan CB berjaya dalam dunia blogging ni...

Filla said...

tq adik bambam!! hahaha.. susah paham yek.. sajer jer bagi orang baca 2,3 kali..hihih....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...