Bambam's Addicted

Alahai budak nie..kecik-kecik lagi nak SENTAP ngan den lak!

Dapat msg berbisa dari abang den pagi tadik..
" Abang Li tanya Aqil.. Nak balik rumah wan tak.. Dia jawab.. Aqil tak nak balik sebab achik marah.. Nanti achik pening tengok aqil.. kuang3.."

Ehhhhhhh... aku cepuk jugak budak nie kang.. hahahahhahaha.. bukan setakat pening.. migrain+heart attack aku dibuatnya tau..hahahhaha.. Alolololo... balik lar aqil sayang oi.. lama achik tak mmbuli kau nie.. nanti achik bawa kau gi Funfair ek..hahahahahhaha..

Wehhh.. budak zaman sakng suka main sentap-sentap tau.. ko tak tau ker selama ko hidup perangai achik ko nie memang garang macam ibu tiri.. tapi time kau buat perangai jek lar..huhuhuhu... den lak yang sontap ngan anak buah den yang 5 tahun nie.. uhukkk~

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Agaga .. comel je seh :)

b a m b a m ' s said...

@☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼
comel lar kekadang.. pastu selalu comot...hahaha

Zura said...

budak2 skrg mmg dh pandai merajuk...kena pandai ambik hatilah....

b a m b a m ' s said...

@Zura
itu lar pasal... ngengada tau..huhuhu

Myra Jay said...

Hehee, cepat merajuk tuh... kecik2 dah pandai majuk dah besaq karang camne la kan :)

b a m b a m ' s said...

@Myra Jay
besar2 kuat ngajuk.. mahu kena tambat kat pokok mangga depan umah kang...kekekekke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...