Bambam's Addicted

Sindrom datang bulan orang pempuan..

Orang laki mesti nak cakap.. kalau pempuan nie datang bulan.. mesti dia emosi semacam kan.. kalau perempuan dok marah-marah ker.. membebel ker.. mesti dialog sama jek yang diulang.... " datang bulan lar tuh" perggghhh.. yelar.. kami nie pempuan.. datang bulan lar.. kang kalau jadi angkasawan.. baru pergi ke bulan.. yer dakkk?? =.=!

Kalau angkasawan datang bulan lakkk??!!

Kaum lelaki nie kena faham sindrom-sindrom pempuan datang bulan nie.. bukan sengaja jek hormon kami nie berubah.. dah memang aturan hidup kami cenggini.. korang tak tau betapa peritnya kita orang nie.. kalau terok senggugut tuh lagi lar parah.. sampai pengsan-pengsan pon ada.. kekurangan darah.. korang ingat memain ekkk??? Ambil lar kain tuam kat perut.. bubuh ubat panas tuh sapu.. sakit tauk!!!

Sakit tauuu~ =(

Then hormon nie memang every month berubah.. bila hormon dah berubah mula lar segala benda kkat fizikal berubah.. ada yang berubah fizikal.. itu korang tanya lar bini masing-masing.. omak korang ker.. jangan nak tanya gf lak.. kalau dia tak malu nak share tuh len citer lar kan.. tapi yang paling ketara berubah adalah di muka.. JERAWAT hidup subur bagai kena baja!! perghhh~! pempuan nie kalau muka dah tumbuh jerawat macam berlaku gempa bumi kat muka.. =.=!

Pastu gatal nak picit lak tuh!
Banyak lagi sindrom-sindrom nie.. korang belajar lar perhati dan menimba ilmu.. senang praktik bila dah kawen bagi yang bujang tuh.. yang laki orang tuh.. paham-paham lar bini masing-masing.. sian kami nie.. badan lenguh-lenguh.. sakit-sakit satu badan.. jadi tolong ler paham... jangan ler korang gatai nak suh macam-macam time pempuan dtg bulan.. kami adalah mangsa Premenstrual Syndrome..

footnote: Korang tau tak.. laki pon ada berlaku perubahan hormon jugak yang dinamakan IMS! Intermediate Men Syndrome yang berlaku sehari sekali.. lagi teruk dari pempuan yang selalunya mengalaminya sekali sebulan.. sebab tuh laki nie baran ckit.. kah3.. 


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

MeMHaliD said...

salam singgah ....kalau xmau PMS datang mengganggu meh try minum alpha lipid...PMS hilang kulit pon chantek....dan bdan sihat insyaAllah...harga baekk punyerr

MiSzy DiaN said...

hye!
lelaki mmg mcm tu, asal ppuan moody jak msti ckp datang bulan, kalu nda bendera jepun dah naik.. aiyaaaa korang suka sgt nak gelakkan org sal nie kan.. kalu lah dorg bley rasa mcm na sakitnya bla PMS dtg.. arghhhh... mmg nda larat maw bgun.. hehehe

b a m b a m ' s said...

@MeMHaliD
salam ziarah.. :)

b a m b a m ' s said...

@MiSzy DiaN
kekekeke... kang every month dorang MC coz PMS nnt..hehehe

faidah misnan said...

PMS menyiksa ... sakit perut smapi muntah2..
tak larat..
heee

Sunah Mohammad said...

erkkk...ade eh IMS ni..hhahahaha~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...