Bambam's Addicted

Bila emak keluar berjoging dan 2 anak dara yg gemok melepak di rumah!

Mom nowadays.. kena pandai jaga kesihatan kan.. Ohhh.. ini kisah benar yang berlaku pada cik bambam pagi tadi.. omak den keluar berjoging sorang-sorang.. and CB kat umah menidurkan diri before bersiap pergi kerja.. and adek pon tengah siap2 nak gi keje.. baguih kan omak den!

Mencari niat semula.. saper yang nak kurus nie?? kekekekeke..


aku lak bila nak start joging niehhh~!!

10 ratus ribu orang tambah perasa! :):

♥♥LiSsA♥♥ said...

huwaaa.lisa pun ade niat nak jogging tapi still lagi ta kesampaian.huwaaaa. hehehe:P

Dim Benihana said...

haha sama la mcm saya...

kekadang niat je tp xbuat pun..

b a m b a m ' s said...

@♥♥LiSsA♥♥
niat tinggal niat je ek lisa..hahahah

b a m b a m ' s said...

@Dim Benihana
niat xnk buat lar sebenarnya tuh....ahahhaha

EZAN IDMA said...

jom jogging:) hehe

nabilah_2908 said...

heheheheh...niat kita sama....tp hanya niat....tidak di laksanakan...hehehe..

jom la...kita jogging sama2...(^_^)

p/s: thnks sudi follow APA KATA HATI..keep in touch..!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
GELARAN

b a m b a m ' s said...

@EZAN IDMA
jommmmmmm~!!! sambil mimpim ats katil..kekeke

b a m b a m ' s said...

@nabilah_2908
xper lar..dpt pahala niat..ahhahah

Arol Mubin said...

Mak CB nak bagi semangat tue. Nanti bila mak CB lebih slim dari CB, mesti CB tercabar punya. Ketika itu, niat pasti terlaksana. ;D

b a m b a m ' s said...

@Arol Mubin
itu ler pasal.. tercabar betol!!huhuhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...