Bambam's Addicted

Sedih sangat ker hilang SEORANG follower??

Follower hilang takper kot.. kalau readers yang tak berkunjung lagi kesian kot.. hurmmmm.. tapi terkilan gak lar.. apesal unfollow? aku tak mencarut dalam entry pon.. =.='
Yelar.. belog ku bukan belog tersohor..yer dakkk.. =)

-0ut-

10 ratus ribu orang tambah perasa! :):

aanie said...

penah gak org unfollow...rasa down kejap....

b a m b a m ' s said...

@aanie
xde lar sown..cik bambam terkilan jek..kekekekek.. :P

Zura said...

terkilan jugak tp lebih terkilan kalau blogger tue adalah blogger rapat...

b a m b a m ' s said...

@Zura
nsb baik kita x tahu saper yg unfollow kita tuh..ekkekekek..kalau tak nak gak gi jenguk belog beliau..heee~

rubi @ cawan2 said...

dia xfolo kita sebab apa?
sebab kita xfolo dia balik?
huh, pi jauh2 ler..

b a m b a m ' s said...

@rubi @ cawan2
errr..x dpt dikesan lar sebab musabab..sbb x tau blogger yg mana..hehehehehe..org folo CB..insyaAllah CB folo.. :P

tomato said...

alaa..buat2 tataw je.. huhu,,
ceq pon jadik jugak.. so, let it go.. :)

deeya said...

alolo cam cedey jer bunyinyer .. namo kesah la sayangs . kan masih ade yang menyayangi blog kamu neyh .. chillady baby ! :)

b a m b a m ' s said...

@tomato
skang dah wat x tau..kekeke..sbb tgk follower dah bertambah..wahahahah.. :P

b a m b a m ' s said...

@deeya
terharu rasanyaaa..auwww~! ahhahaha..yelar2..masih ada yg sudi follow kn.. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...