Bambam's Addicted

Jangan nak PENGOTOR sangat leh dakkk~!


Saya tau ada makanan terselit kat gigi anda.. jangan nak cungkil kat depan mata saya.. amek tisu cover2 sikit leh dak? tak pon pergi berkumur kat tandas..boleh?



Tau dah bijih dalam hidong awak tuh banyak..rasanya tak perlu nak gali kat depan semua orang.. agak-agak lar ckit!


Dah lar tak basuh pinggan.. sisa makanan dalam pinggan tuh boleh tak tolong buangkan dalam tong sampah? Bukan aper.. kang tersumbat dalam sinki.. orang lain yang pembersih rasa jijik lak nak pegang sisa makanan awak.. baik daku gi cebok budak baru membuang.. dah sah-sah dia memang tak reti nak cebok kan!


Dah lar makanan terselit kat gigi.. diludah-ludahnya dekat tepi.. orang lalu lalang.. kang taik gigi terkena kat orang tuh macam mana? nak ku ludah balik kat muka hang! amek tisu leh dak??


For ladies.. tong sampah ada der.. kalau dah datang bulan tuh.. pad buang dalam tong sampah leh dak? tak payah susah nak buat aksesori tandas pulak! ang tolong flushkan sekali please.. sisa kumbahan takde orang sudi nak tengok.. T_T'


Kaki dah cantek sangat ker.. keluar rumah even kat depan tuh jek tak pakai selipar.. even rushing sangat.. before masuk leh tak kesat kaki kat alas kaki tuh.. and lagi satu.. kasut letaknya di luar rumah.. maaf lar.. negara kita nie bukan negara mat saleh kena letak kasut kat umah.. kalau rak kasut ada sudi-sudilah memakainya..


Hey~ tak payah nak ajar kot benda-benda macam nie.. JIJIK tau dak??! Hah lagi satu.. kunyah chewing gum.. tolong buang dalam tong sampah! tak de tong sampah time tuh.. simpan dalam poket!

U really are dude!!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

faa rosli sulaiman said...

betol!

alangkah bestnya andai entry ini dijadikan iklan kat tb....

♕ Mr.IX ♂ said...

pendek kata : bersih itu penting :)

Zura said...

CB bebelkan ape nie..hhee...sapa lah org tue erk..

b a m b a m ' s said...

@faa rosli sulaiman
iklan tb??!!hahaha..bolehh..dpt komisen kan..heee~

b a m b a m ' s said...

@♕ Mr.IX ♂
kalau panjang pon berkata..dia pon ckp bersih itu pendek..kekekeke

b a m b a m ' s said...

@Zura
heheheh..byk dear.. kang list nama satu2 kena saman lak nnt..ekekke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...