Bambam's Addicted

Shades contest a.k.a kaca mata hitam :)

Contest nie dari Cik Sab & Cik Mok..!!sweet kapel lar babe..! semoga berkekalan hendaknya yer.. :)Okehhh..saper suka pakai shades??? Ini terus terang nak cakap lar..saya TAK SUKA pakai shades..!hahahahahha..sebab ape? sebab saya takde BATANG HIDUNG..boleh terima ker alasan?Orang yang takde batang idong ni sangat lar tak sesuai nak pakai spek..rasa macam ade benda yang tetiba melekat kat mata..hahahahha..tapi daku pakai spek..errrr..kuar jenjalan jek pakai lens..sebab pagi2 kekadang tak sempat nak buh lens..teeheeee~

Walaupun sedemikian rupa..cik bambam tidak akan menghampakan kalian semua dengan muka tersangat lar cun melecun LUCU memakai shades..!auwwww~

Nampak tak muka paksaan nie?tapi shades nie lawa!tapi tang mata jek lar..sangkut jek kat idong!hahhhh!spoilt kauuuuu!hahahhaha..senyum dengan tak ikhlas.. *malu katanya*

ini lagi satu pic....jangan terkejut tauuuu..!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hahhhh!ini lagi satu shades untuk halloween..!kahkahkahkah..spek nie anak buah saya yang punya..yang chomel2 tuhhh..achik dia yang pakai lak..tergelak sendiri tengok pic nie..

*baru notice..baju dipakai untuk 2 shades berlainan adalah sama!hahahah..itu adalah kebetolan..teman basuh baju yer!!!*


Nak tag saper ye..sape suka pakai shades?
Kak siti
Yot
Faryza
Nadia
Ma Belle






2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

The Nurul said...

aku pelik. kenapa macam sesuatu je? ada lukisan ke ape kat atas bahagian cermin tu?

b a m b a m ' s said...

hahahaha..yup!tang biji mata jek yg transparent..yg len smua lukisan..agak2 ler nak meneka itu mata-ku...huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...