Bambam's Addicted

AWAS kalau nak kurus.!!

Kiter nie kaum pempuan espicially..taksub sangat ngan kecantikan.. (termasok lar aku..). Bagi aku, pempuan yang tak suka pada kecantikan adalah perempuan tak normal lar tuh..hahaha! Tapi skang nie..jangan kata pempuan..lelaki pon nak cantik..tuh yang ade lelaki metroseksual..tul ker ejaan?ahhhh..asal ade bunyi sudah..teeheee~

Kita suka pandang pada benda yang cantik..itu memang lumrah manusia..Jangan salahkan lelaki suka pandang pempuan cantik..dan yang laki jangan lar nak blame pempuan suka pandang laki hensem..Ohhhh..Remy Ishak...! (ok melalut sudah..) Yang muka berjerawat nak kulit licin..yang pendek rendang nak jadi tinggi..yang kulit gelap nak jadi putih..dan yang gemok nak jadi kurus.. (aku ler tuh) Tapi tak apa..niat kita nak berubah menjadi yang lebih sihat..bukan nak berubah menjadi yang lebih cantik dari orang lain sampai nak menarek perhatian semua orang dan bangga dengan kecantikan yang kita ada..

Jadi dalam proses nak menjadi yang lebih cantik sihat itew..pelbagai lar tips dan nasihat yang diikuti..bukan?segala produk kecantikan dan produk untuk kurus yang kita try..errr..kat sini aku spesifik nak kurus lar kan..sebab itu niat di hati..teeheee~ kita dok makan JM5 lar..RX lite lar..2b model lar..teh ramping mak dara lar..jamu orang kampung lar..sabun seaweed lar..and tak ketinggalan krim pelangsing..alarrrr macam krim mustajab tuh..yang Nora Danish pakai sampai slim mlim beliau kan...tapi awas! tak semua krim penuhi piawai dan syarat-syarat kimianya..contoh video di bawah..




Takut kan..sampai bernanah kaki orang tuh..huuuuu..aku sepanjang proses nak kurus nie..takde lak pakai krim2 nie..bukan sebab tak percaya..sebab PEMALAS YANG AMAT nak menyapu bagai..hahahah..lotion pon tak pakai..teeheee~jadi rakan-rakan dietku..berhati-hatilah dalam membeli produk nak kurus yer..pastikan ade COP SIRIM ehhh..cop disahkan oleh Kementerian Kesihatan..kang tak pasal-pasal peha gebu macam peha ayam jadi peha ayam busuk lak..uhukkk~ TAKOT!

*korang dapat tengok video tak?pes time upload video..hahaha..ngan line berokben yang macam hampeh jek..!!*

nota kaki: kiter lari setempat jek lar dik non!selamat badan kan..huuuu~

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...