Bambam's Addicted

outspoken...are you??

Yes I am...!!! aku nie memang suka melawan..sampai kena tegur ngan mak aku..ngan arwah ayah dulu pon sama...aku kalau aku rasakan aku betol aku takkan teragak-agak menegakkan kebenaran..dats y u can call me ADLINA..!!in arab its mean JUSTICE (tapi nie translate BI) ahhahaha. Dalam bahasa melayu lak disebut keadilan..ade paham??

Dulu kan..time tecik-tecik..dak nie bercita-cita nak jadi lawyer..hehehehe..tapi makcik Jameah cakap..

Kau ni dah lar pemalas nak baca buku..!!!macam mana nak jadi lawyer..!!


Terkesima tak dik nonnnn??ahahahhah....naluri seorang ibu..memang den nie pomaleh nak baca buku...mengira duit nombor jek tahu..hahahahha..sebab tuh suka math n akaun..then amek akaun after SPM..errrrr~ alasan kan..nak seribu daya..tak nak seribu dalih..Lagi satu saper nak jadi lawyer kena lar terer BI n SEJARAH...ohhhh...saya memang tersangat "terer' dalam 2 subjek tuh...hahahaha..

The motif is..kalau kau rasa kau berada di pihak benar..suarakan lar..kadang-kadang kita tak nampak apa yang kita buat tuh salah..dan kadang-kadang kita rasa apa yang difikirkan itu betul adalah salah..memang kita kena pegang prinsip "hanya aku mengenal aku"..sometimes "aku itu khilaf"..kita tak leh hidup sorang kat dunia nie..kita perlukan insan lain dalam meneruskan kehidupan..dan insan yang lain juga akan menegur kita jika kita khilaf..dan yang menegur itu adalah INSAN..manakala yang merelakan khilaf orang lain dipanggil MANUSIA TAK PUNYA HATI..biarkan diri kita dibelenggu dengan kesalahan seumur hidup...sampai meng-annoying-kan orang lain pulak..korang sanggup??

nota kaki: aku kalau salah..tolong tegur..mata aku takde cermin yang besar untuk lihat seluruh AKU..then korang kalau salah..maafkan aku untuk menegur..itu dipanggil TANGGUNGJAWAB SEORANG HAMBA ALLAH.. :)


1 ratus ribu orang tambah perasa! :):

yebbit + . + said...

yasss, yebbit stuhjuhhh 178%. heheh

kalo btol kna la btol kn??

btw,
slamat hri rayee aidiladhaaa.!!

tuluss dr yebbit. ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...