Bambam's Addicted

End of Year...!!

Kalau dah akhir tahun..selalunya korang terbayang aper???Kalau budak-budak sekolah mesti dah terbayang cuti panjang kan.. (aku ler tuh)..Kalau kiter yang dah kerja skang..korang terbayangkan aper???mustilar BONUS..!!hahahah..bohong lar korang tak imagine benda tuh kan..seronoknya mereka yang nak dpt bonus ujung tahun nie..aku?dpt duit kutu nak renew road tax..jangan tanya ade balance ker idak nak suh aku open table sebab yang pastinya xde balance..sekian..bonus pon xde..bukan sebab tak dapat langsung..sebab aku time angpau nanti..okeh2..masing2 yang tak dapat bonus moh dok umah diam2..

Then risau appraisal lak..mesti CEMERLANG sesangat lar aku tahun nie..ngan kes kantoi kat opis kan..bagus..!!!agak2 dpt naik gaji tak bos?? wat muka innocent depan bos.. bos reply aper? LU MAU WA PUNYA PENYEPAK..!!

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...