Bambam's Addicted

Menafikan bukan mudah..

Fikiran logik dan sewaras-waras fikiran menyatakan ia terjadi..tapi di sudut hati..hati kecil nie mengatakan ia tidak berlaku n ade sebab musabab yg ia terjadi tak seperti yg akal fikiran kiter fikirkan..honestly..aku mcm tak rasa dia tipu..yg aku rasa sumting happen n dia takot nak bg tau..saya bagi awak masa..proof it..!let say it's all true..yaaa..i should leave it.. *heartbroken*


nota kaki: mmg ramai akan cakap yang dorang faham perasaan kite..sbb kekadang perkara itu pernah terjadi kat dorang atau dorang belajar melalui pengalaman sekeliling..tapi sedarkah bahawa..perkara yg korang smua rasa tak mungkin akan sama mcm org lain akan rasa..so aku tak kan cuba kata aku faham perasaan korang..sbb aku pon rasa aku tak akan mungkin menyelami semua rasa terkilan n kesedihan yg sama mcm korang alami.. :')

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...