Bambam's Addicted

Ketelusan

Hahhhhhhh..lg satu tittle pendek yg dibuat..bukan sebab malas tapi sebab lazy..hahahha..(ape diff malas & lazy..??) v_v

Okeh...blog ini sudah bertukar format..tidak lagi saya-awak-saya-awk..sbb mmg bukan aku kannnn..aku ni kan mcm jantan sket...sket jek lar...!!bukan smua..rasa mcm ayu giler bile pakai saya-awak...hehehhe..okeh2..back to the topic..KETELUSAN..knper isu ini berbangkit?mungkin sebab nk xm sok..so kite perlukan ketelusan nk menjawab xm kot..errrr..mungkin one of the part..but the other part pasal kiter smua...

Pernah tak korang terpikir..berapa telusnya kiter dgn org di sekeliling kiter...dgn sahabat..dgn family..dan dgn kekasih...kalau dgn kekasih tuh aku xnk sentuh lar..sbb aku pon x pro sgt kan..just baru berjinak saje..hehehhe..yg ingin disentuh disini..dengan sahabat kiter..sahabat baik kiter sendiri..ntah lar korang..lately rasa aku ni telus tak berkawan dgn korang..and korang jugak..telus x kawan dgn aku? Ehhhh...korang jgn salah anggap..aku tak pernah pertikaikan ketelusan korang dalam berkawan dgn aku..So, far..aku rasa aku leh find out saper yg jujur berkawan ngan aku and saper yg tidak...Alhamdulillah..aku dikelilingi sahabat2 yang begitu jujur dan telus dgn aku..I LAP U OLLS BABEHHHH~ aku appreciate segala nasihat yg korang bagi..segala kritikan membina utk aku..segala pengharapan yg menggunung utk aku..segala usaha untuk membuat ku senyum di saat aku sedih..utk beringat kpd kesedihan tika ku gembira..aku paham..sbb tak semua yg kiter angankan happy ending kan..

Dengan isu-isu and prob yang aku hadapi lately..mmg byk aku mnta advice kat korang..sebab aku mmg jahil dlm 'isu' tuh..korang paham2 sendiri lar apa isu2 nya ekk..hehehhe..di sini aku nak buat ucapan terima kasih pada mereka yg sentiasa bersama aku menyelesaikan masalah2 aku..yg selalu dgr citer2 aku yg sama setiap hari sampai jemu..terima kasih sahabat... =')

Haja, Tasha, mama Zila, qin, yana, Yatot..korang memang pendengar yg setia.. =) my dearest rumet Dr. Nor Hazwani Mohd Zaki yang byk bg support kat aku..membuka mata aku utk melihat ke hadapan tanpa perlu aku menoleh ke belakang lagi..terima kasehh..berputus kaseh tapi mendapat cinta yg baru..happy 4 u darling! n_n

Korang..aku nk ckp..ari nie Allah dah tunjukkan sape yg harus aku pilih.. =)
Tapi belum pasti lagi pilihan yg aku buat itu adalah pilihan yg hakiki..just pray the best 4 me all my dearest.. =')



0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...