Bambam's Addicted

Nak pergi ker tak ehhh??!!


Korang...

errmmm..tgh hari td dpt call dr HPM a.k.a Harap Publisiti Murahan...ehhh bukan2.. hahaha..Herba Prima Marketing lar dol..hhehehe..mcm ini perbualannya..

HPM: Hello, saya Balqis dr HPM...boleh saya bercakap dgn Cik Aida Adlina?
Me: Yes I am..(cehwahh..hahaha..bukan lar..)..ye saye..
HPM: Saya nak tanya..saudari nnt nak dtg ker tak utk majlis 7hb Feb tuh nanti?
Me: errmmm...majlis start pukul brape yek?
HPM: Malam.. dlm kul 8 onwords..
Me: Kalau sy dtg..family smua leh msk x?
HPM: Majlis ini utk peserta sahaja..sbb kite org buat kat hotel..
Me: Owhhhh..yeker?then family lgsg x leh msk ker?Saya confirmkan kedian boleh x?
HPM: OK..nnt cik aida call pihak mngmnt kami..
Me: Fine!TQ..


Untuk makluman anda semua..saya akan bercuti bersama my dearest2 family ke Langkawi pd 5-7 Feb..so mmg clash ngan trip aku..kalo pergi for sure aku kena blk pagi Isnin tuh..omaigod...WHY..???!!!knaper harus bertindan ngan date ini..hhuhu..

Tapi aku nak tanya korang..korang rasa aku kena pergi ker tak..lagipon aku mmg x puas ati ngan mngmnt dorang nie..ishhhh..!Antaranya:-

1- Ada ke patut tanya aku soklan aku nak pergi ker tak?bukan ker peserta2 smua dah for2 sure wajib pergi ker???mcm x kisah jek yg peserta dokk umh ni dtg ker idak..asyik fokus kat yg dlm akademi jek..kecik ati i tauuuu!

2- Ada ke patut family peserta x leh nk participate dlm closing ceremony..abes tuh sepjg majlis berlangsung..mana smua family dan teman2 rapat nk melepak??x ker haru tuhhh?mcm mana ngan harapan parents2 yg menggunung tinggi bak Gunung Everest tuh nk tgk anak2 dia yg nak naik pentas and kuar paper n TV tuh lak??dah lar nk tgk anak amek adiah time penyampaian adiah pon x berpeluang..bukankah ini masanya?

3- Janji dulu at least 1x 2 hari akan follow up peserta2 yg dkt umh..amek berat ler pendek katanya kannn..4 ur info..5 weeks aku teruskan cabaran ni hanya sekali sahaja dorg call aku okeh!!!x kecik ati kali kedua ker tuhhhh??!

4- Dah lar produk abes xnk tanya..aku yg call sndiri tanya ada stok lg ker utk minggu ke 5-6 tuhh..then baru lar terhegeh2 tanya pihak atasan..then baru post kat umh lewat beberapa ari dr yg sepatutnya..ok fine..itu aku maafkan coz at least dia ada pos brg utk aku teruskan perjuangan murni aku nie kannnn!

5- Kata minggu ke-4 ade proses penyingkiran dan akan serapkan 4 org peserta di rumah utk masuk ke akademi..tp ape kejadah dorang serapkan msk balik 4 pserta yg dikeluarkan dr akademi utk msk blk dlm track competition tanpa memberi peluang kpd peserta2 di rumah??!! DIMANAKAH KEADILAN BAGI KAMI PERSERTA2 DI RUMAH INI???

Kalo korang kat tempat aku?ape korang buat..really2 need ur opinion??!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

HafizChan said...

amende ni?

Cik Bambam said...

contest jusmate 5...hik3..

Unknown said...

klu aku, aku quit.. nyusahkan je

Cik Bambam said...

@Aidanisme kesudahannya x quit pon..teruskan sampai abes just x pergi pon closing ceremony tuh..heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...