Bambam's Addicted

Biarkan saya yg sakit.. T_T

Berkecamuk ari nie..dari opis tadi mmg dh ilang mood..buat keje smua malas..tp OT sampai kul 8 jugak..uhuk..balik je umah td..tgk ade kehadiran kancil ijau..owhhh..adikku pulang bersama bf-nya..tp musykil gak..ini bukan ari sabtu..xkn blk umh kot?last week kan dh blk umh..pelik gak kalo blk lg ari nie..hurmmm~

sampai umah..buka tudung..lens..then serbu peti ais..erkkk..saya LAPAR..!ambil epal sebiji buat alas perot..itu yg termampu..sambil jenguk2 bwh tudung saji..mak masak sambal ayam, telur goreng dadar yg masih panas dr kuali! dan celur sayur..(ni msti lauk kesian utk aku..uhuhu)..tp itu pon dh memadai utk membuka selera.. n_n then kupas epal mkn dpn tv..tibe2 mak papah adik nk msk blk..dia mmg x larat td..

Me: Kenapa mak?
Mak: Bawa pipah msk bilik hah..x larat..nk pitam katanya..
Me: owhhhh..ok..




tiba2..!!adik terhuyung-hayang nak jatuh..!mak panggil aku tolong papah sekali..berdesup lari ke arah mereka even ada bf beliau kat belakang tuh..giler takot tgk pipah nk pitam..x pernah lak tgk dia sakit sampai nak pitam2 mcm tuh..hati jadi cuakkk..tolong mak..bawa dia ke katil..then mak abeskan dinner jap..sian..x sempat abes mkn lagi ek mak..huhuhu..aku amek kain basah letak atas dahi pipah..then mak after mkn amek daun bunga raya utk ilangkan panas..then adik tdo..

aku pon keluar tgk TV..cite boys over flowers lagi..huhuhu..Oh..Jun Pyo..!!huhuhu..cair jap..sekejap jek lar..sbb tiba2 my nephew lak tetiba mengigil..ptg td demam..tp dh gi klinik..dh msk ubat ikot "bon-bon"..coz panas sgt kot..tgk dia menggigil betol2 mcm kat kutub..aikkk..musykil lak aku..apesal smua org nk demam lak ari nie?!!ckp ngan mak..adam demam..then mak dptkan adam pulak..after lap2kan pipah ngan air daun bunga raya tuh..adam ngadu..

Wan...badan angah bergegar~


Hoh..??melopong aku tgk dorang berdua..owhhhh..adam maksudkan..badan dia mengigil..tp dia ckp bergegar..hahahahhahha..kelakar lak si adam ni tgh2 sakit..huhuh..badan dia panas kat dalam...betol2 menggigil mcm baru kuar dlm peti sejuk..then bunyi nafas dia pon mcm x stabil jek..dah lar adam tuh semput..adoiyaiii~ kat sblah lak si Fiqah terpekik terlolong menjerit2..free2 kena jerit ngan aku..org tgh2 risau dia dok jd badut lak kat tgh2 situasi nie..huhuhu..sowie yer adik..nnt achik main ngan adik..achik tgk angah jap..huhuhu..

10minits after dat..abg blk..trs bawa dia gi klinik..ermm..risau...hopefully xde ape2 berlaku..mak dok bersandar kat kerusi..aku tau..mak risau..then td mcm nmpk air mata mak menitis jek..uhuk~mak pon risau..aku lak tgk adam td..siyes takot!air mata pon mcm nk bergelinang tgk situasi td..siyesli...aku takot ngan keadaan2 panik mcm tuh..hurmmm~ berpikir dlm ati..biarlar aku yg sakit..jgn dorang..coz ak x sanggup nak tgk..tsk.tskk..

errmmm..nak mandi..msk dlm blk air..mandi dan menangis~ =,(

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

HafizChan said...

dah sehat ke semua? heh God bless uols

Cik Bambam said...

my nephew dh chat..my sister still nope..uhuk~ thanks 4 care.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...