Bambam's Addicted

Working Hours..

Time: 10:17 p.m.
Venue: Room

OK..ari ni frankly speaking..kalau nak ckp pasal keje..8jam bekerja..aku hanya kerja 4 jam shj..y..??coz im addicted to the FB..owh noooo..!!huhuhuhu..means lg 4jam aku mkn gaji buta lar kan..??tidak bermaksud ya encik bos..!!!huhuhu..dgn my superior yg tade kat opis..lagi lar aku berleluasa dgn jayanya berkebun dan mengusahakan restoran aku tuh...hahahah..Tiba2..teringat mak cakap..
Kita ni kalau nak kerja..kena ikhlas...kena cari sumber yg halal..duit haram tuh bukan dr pekerjaan yg dilarang dr Allah je da..mcm mana kiter kerja pon ade pengaruhnya juga..mcm org keje gaji buta..tuh pon lom tentu lagi..pastu bg mkn ank bini mkn..dh jd darah daging..Kadang2 tuh lar punca budak2 zaman sekarang ni perangai jd macam2..
tetiba...erkkkk...means apa yg aku buat selama ni kat tmpt keje..on9 x berenti..facebook-ing..ym..aku mkn gaji buta jugak lar kn...???tapi makkk...aida cover kat tmpt lain..mak jugak pernah ckp..dulu waktu mak keje..time jd cikgu..every end of the year..mak akan bg hadiah or blanje anak2 murid dia coz utk replace apa2 yg dia x cover..mcm x msk kls ker..lmbt msk kls ker..(baikkan mak aku..hehehe..cikgu2 aku pon x pernah buat mcm tuh tau..heheh)

OK...dgn itu..hari2 lar aku cover keje yg aku x buat di opis...ini buktinya...!!
aku bawa blk keje ok..!!replace dgn masa aku di rumah...tapi kesulitan yg dihadapi..aku liat betul nk buat keje..!!hahahah...habit kot..tgk tuh..dgn invoice transport & delivery advice yg x abes disemak lagi...ikotkan ati..aku sign ajek kat tmpt "checked by" tuh ajek..hahah..tp x buleh..kang kalo anta kat org ats..msti kerani bwh aku yg kena.. *sigh* then..aku jugak akan dipersalahkan..uhuhu..."nak buek mcm mano..mano ado kojo sonang da.."..kata mak aku..hehe..

Skang ni nk pukul 11.00 pm kan..tp..satu habuk keje aku x buat..!!hahahah...maknanya..besar kemungkinan...mayb lar..mayb jek kan..aku akan ulang rutin seharian utk esok ari..hehehe..x paham..??mksdnya..aku bw blk tray ni ke opis esok..x sentuh pon..ahhahaha...So, advice 4 u olls..jgn mkn gaji buta..i remind to myself either ok..!!

CARI REZEKI BIAR HALAL OK..!! =)


Checked By,
Aida Adlina





0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...