Bambam's Addicted

Diherdik kerana hobi bermain games di facebook

Setiap orang ada hobi masing-masing.. macam saya.. saya memang suka main games.. addict kot.. dari dulu sampai sekarang.. Especially games dekat Facebook nie.. ada 3 games yang CB main.. Chronicle, Castle Ville and Sim City!  Hari-hari memang main 3 games tuh lar.. Kalau dah kata minat dan hobi.. Apa nak dikata kan..??

Saya tahu.. ramai yang tak suka main games.. lebih-lebih lagi dekat Facebook tuh.. dan saya tahu juga.. sometimes ada kawan-kawan saya siap post pic dekat wall macam contoh dekat bawah nie..

ataupun yang ini..


Sejujurnya.. saya tak kisah dan saya tak peduli pun apa orang nak kata pasal saya yang suka main games nie.. Memang sometimes annoying bila receive notifications.. ingat ada orang balas komen.. or ada orang post something dekat wall sendiri.. tapi bila buka noti.. rupanya-rupanya.. notification games jek yang belambak kan.. =.=' (Nampak sangat lar awak forever alone! hahahahah)

Hahahhahahhaha!
Ataupun.. kalau saya.. saya tak suka orang tag saya gambar yang macam-macam.. tapi saya tak kisah.. sebab saya dah setting.. before anything yang u olls nak post dekat wall i... especially picca.. memang saya akan moderate dulu.. ada certain picture jek yang akan dilepaskan dekat wall tuh.. or dulu saya pon ada jugak pernah stop main games.. dan saya tahu perasaan anda semua yang tak suka banyak noti masuk sebab games.. ataupun noti sebab anda join groups banyak-banyak dekat FB tuh.. ohhhh.. saya faham sungguh sebab saya dah rasa..

TAPI!

Itu bukan alasan untuk kita bercakap lepas dengan segelintir orang ni yang memang hobinya bermain games ataupun memang sosial sangat nak anda join all each groups tuh.. well, everything happen with a reason.. everyone had their own interest and we as a good human being kena lar berlaku sopan.. hik hik hik.. Awakkk.. saya tak kisah awak.. awak nak PM saya kat FB ker.. mesej.. 

salam sis..
Boleh tolong tak next time jangan hantar any request games dekat saya.. Saya tak larat nak jenguk every 5 seconds notifications saya tuh.. Sorry kalau terasa.. but I really appreciate if u will do that..

Saya pon reply..

Salam dik..
Okeh sorry for bothering you.. My mistake to request and post at ur wall.. Sebab ur name ada dekat List games yang pernah main this games.. Next time i'll exclude ur name k.. But takut terlepas pandang.. It's better u block application.. so next time selain saya pon tak leh request dah.. hehehe.. Okeh sorry again k..

See.. Saya polite jek reply kan.. so saya akan remind next time.. every request InsyaAllah saya akan disqualified ur name.. Tapi kalau tetiba dah sergah my wall dengan rude sekali macam..

BOLEH TAK JANGAN HANTAR REQUEST DEKAT AKU LAGI!

Kalau korang? tak korang rasa sentap sanubari ker? Haaaa.. Mula lar aku nak naik hangin.. Eh.. tegur orang leh tak elok2 eh.. Kalau dah cenggini.. daku nak sopan santun pon dah hilang dah..huhuhu.. Tapi saya takde lar nak hurt feeling sangat.. sebab saya tahu.. korang tak tahu nak block application games tuh kan??!! tak apa lar.. next entry CB ajar macam mana korang nak block games tuh okeh! or any application yang korang tak suka.. ataupun segala request dari orang yang anda tak suka.. Wahhh! tak tahu eh? tuh lar.. lain kali tanya dulu.. jangan buat spekulasi and marah-marah sendiri k.. hehehehe


Celoteh Cik Bambam: Masing-masing kena hormat minat kawan-kawan.. Tak suka tegurlah elok-elok.. bukannya mengherdik.. Saya tak kisah ditegur.. tapi ayat tuh bagi elok sikit leh dak? hurmmm..


3 ratus ribu orang tambah perasa! :):

mOon EyEzS said...

itu la yg selalu kawan mOon bebelkan ... tapi mOOn x kisah pn org request ... kalo x suka buat x taw je...kalo suka layankan la jugak ...kan ?

Jaja Ahmad said...

kesian budak yang sergah ko tu kan...kesian sebab xpandai nk block application tu...pandai nk sergah2 org jekkk...hahahaha

Kamil Kahar said...

thumbs up 4 ur entry cik bambam...well...kamil pernah juga alami ape yg cik bambam rasa...

pernah jugak org bg msg jgn hntr request sim social tp sy just suruh dia block...n then dia blas, "malas...sbb tkut dia nk sambung men balik..." bodoh kn alasan tu...

gambar last skali kamil penah tgk...gelak guling2 je tgk gmbr tuh...hahaha

papehal skrg kamil men castleville je...wah...ley jadi neighbour nieh... :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...