Bambam's Addicted

Jom pergi ke Netherland!!

Proud to be Malaysian!
Sebenarnya kita ni.. tak payah pergi jauh-jauh kalau nak bercuti ala-ala dekat oversea.. Yelar.. based pada location.. suasana tak jauh beza.. So memang layak lar Truly Asia dipegang oleh Malaysia kann! :) Hari tuh saya ke Korea sebab tak ada tempat kat Malaysia yang ala-ala Korea! hahahahahhaha... InsyaAllah hujung bulan nie.. nak pergi "Netherland" pulak! keh keh keh..

13 ratus ribu orang tambah perasa! :):

cikjaja said...

owhhh..tengok Kellie Castle tu wat aku rase menyesal....huhuhu..menyesal tak singgah mase gi K.Kangsar tu...jual mahal bile PakMat ajak...huhuhu

kakchik@ella said...

tak penah pegi Netherland dan Korea.

Sunah Sakura said...

untungla pi netherlanddddddd...nak ikottttttt!!!!

Cik Bambam said...

@cikjaja
elok lar mahal.. mahal2 berkualiti.. wahahahhaha..

Cik Bambam said...

@kakchik@ella
Netherland betol2 belom rezeki kak.. InsyaAllah mari kumpul duit.. ehhehe..

Cik Bambam said...

@Sunah Sakura
"Netherland Malaysia" mampu laaaa kita nonnnn.. hahahahha

Nana said...

klw mcm gitu akk dah g seme negara mcm dlm gambo tu tinggal thai jela blom jejak haha

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku orang "netherland" anti datang tempat ak jgn luper roger la yerk.. hahaha

tiefazatie said...

hehe..btol ah..jln2 abis dulu 1 malaysia nie..hehe

MyMy said...

woahhh..
bangga jap..
kundasang tetiba masuk carta hati. hahaha

CB..
ko da ready ke aku nk jd pengomen tegar ko kat sini? hehehe..
rindu laaa nk menduduki carta hati ko.. hehehe..

btw,
i'm using a new ID..
MyMy..
called me by that name yeahh hehe
jangan tanya kenapa hihi..


nak pergi 'Never Island' laa..

eB said...

ader la yang. kami ke korea genting :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

amboi gi oberse je dia kan.. :D

Novelgurl said...

hahaha..dokek di hati.Itulah Malaysia truly Asia ~ ajaja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...