Bambam's Addicted

Walaupun kembar tak seiras.. hakikatnya naluri sama!

Ni nak cerita pasal anak buah kembar CB..Dorang memang dilahirkan kembar tak seiras.. lain kantung dan jantina lagi.. and muka memang jauh beza sekali.. yang paling ketara adalah rambut.. heheheheh.. Yang perempuan rambut lurus.. yang lelaki pulak rambut kerinting.. Perangai pon berbeza.. kakak dia relax jek.. suka main sendiri.. yang adik pulak.. pantang nampak mama.. huwaaaa menangis terus! gedik betol..hahahahha..

Kiri: Perempuan Kanan: Lelaki
Tapi kelakar pulak tengok gambar ni.. Asu dia yang tangkapkan gambar.. Kakak memang mudah tersenyum.. adik dia lak.. korang kena jadi badut dulu baru dia gelak! -.-' susah nak buat dia gelak terkekek macam kakak dia.. huhuhu.. tapi bila dah gelak.. alahai.. geram dibuatnya.. hehehehhe.. 

Korang tengok je lar dorang posing kat stroller nie.. sama kan? macam dah sepakat jek... ehehhehe.. alolololo.. nomei2.. achik winduuu lar korang.. :'( Rindu semua anak-anak buah CB... makcik dia ni evendo garang.. ada perasaan rindu tahuu!! ^^,

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Kamil Kahar said...

hehe...macam2 gelagat diorg ea...kalo kembar seiras sama je dr segi pape pn...kan3..?

neway...jemput cik bambam join contest kamil... :)

shiema sufian said...

Nampak yang mereka memang sehati sejiwa. nak anak kembar (:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

ug sorang tu blh geng lala susah nak senyum bila amik gmabar or dengan org.

nanakimie said...

bestnya ada ank buah kembar:)

mesti CB dpt kmbar jgk t kan^-^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...