Bambam's Addicted

Lagu Zizan dan Kaka kena banned??!

Kesian sama Zizan dan Kaka atas lagu mereka yang akan diberhentikan siarannya.. Alahai.. nak dikaitkan dengan masalah sosial?? rasa macam tak kukuh jek alasannya! Orang macam ini adalah orang yang..


They all take small thing to soooo serious! aigooo~!
Terjah cerita asalnya di Oh Bulan di SINI.. Hasil daripada survey.. sama ada mereka setuju atau tidak dengan ini?? Ini statistiknya!

well.. daku pon dlm 86% tuh!
Soal budak-budak ni terpengaruh dengan ni.. tak leh nak salahkan lagu and kata lagi menggalakkan! choy~ mentaliti manusia dididik melalui lagu ker?Kalau macam nie lar.. sila banned majalah hiburan seperti MANGGA especially.. pengaruh negatif jugak tuh.. sila banned disko.. pengaruh negatif! sila banned menari tiang dengan denda RM25..?!! -.-' Nasib baik lar leh dengar kat youtube.. ehhh.. nanti kena banned jugak lar videonya tak lama lagi.. so meh kita layan lagu dari kumpulan NICO.. banyakkkkk pengajarannya!


5 ratus ribu orang tambah perasa! :):

pinky said...

yup...dah baca kat rotikaya...mmm best apa lagu ni...

ejulz said...

xpenah g dgr lagu ni.. nak dgr kat utube jap.. hehe

Nurul Jannah said...

mcm best ja lagu ni..mcm2 la kan..

adam narzuan said...

tak tahu laa apa motif lagu ni kena banned.. kalau camtu banned jugak drama2 cinta sebab membuat remaja terjebak dengan gejala sosial dan cinta.. Bila dah bercinta itu yang lari ikut kekasih tu.. so asalnya dari mana??? lagu atau drama cinta?? hehehehe...

Novelgurl said...

kene banned? oohooo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...