Bambam's Addicted

Gambar budak-budak cuti sekolah

^^,
Cuti sekolah seminggu.. seminggu jugak lar budak-budak nier berkampung dan membuat hidup achik dia porak peranda.. Ini 8 daripada 12 orang anak buah CB.. lagi 4 orang ada kat Kelate.. cuti sekolah tak balik coz kakak kandung den tengah sarat mengandung.. yerrrr~ pasni bertambah lagi sorang dan kiraan bertambah menjadi 13 orang.. yabedabeduuuu~ Kumpul anak buah pon menjadi sebuah hobi.. ko hado? hahahahahhhahah

Celoteh Cik Bambam: Cik Bambam punya anak bila pulak??!! Kaaaannn.. korang mesti nak tanya soklan tuh kat bahagian komen kannn??? =.=' Meh nak jawab.. Korang carikan lar suami untuk ai.. muahahahahhahahahhaha...

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

cikjaja said...

kenapa jadi 15??bukan 13...ehhhh...ke kiraan math tu terlalu susah untuk aku kira??errrr...konpius lahhhh...hahaha

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

apa lagi cik bambam... cepat2 la kawen.. leh wat anak ramai2 kn.. haha

lieya orange M.I. said...

amboi, meriahnyaaa...best la dpt membesar bersama2.. :D

Cik Bambam said...

@cikjaja

math ko A+..hahahah.. aku nk tgk ada org perasan x?? ahhaha.. (ayat cover line.. malu saya salah kira..wuwuwuuw)

~diAhOntHeblOg~ said...

ramainyeeeeee...tu dia..mmg riuh and kucar kacir la hidup makcik nye..hahahahaha

Aziela said...

Alahai...meriahnyaa.... Er, pesanan penaja dari akak... enjoylah dulu pueh2 sementaro single nieh... Kok dh jadik cam akak nie, nak gi tengok wayang pun sikso yang amek... huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...