Bambam's Addicted

Aku dan 'Dia' sama..

kau tak hargai setiap apa yang aku lakukan untuk kau, kau fitnah aku.
kau tutup kesilapan diri kau, kau cari kesilapan aku.

Bukan sekali aku hadap..
tapi aku teruskan juga demi rasa cinta, kasih dan sayang,
dan kau.. tetap kau, kau tak berubah, kau tak sedar..
jangan bodohi aku lagi..

Jangan bercakap pasal maruah kalau kau sendiri tak tahu menghargai diri,
Jangan bercakap pasal harga diri kalau maruah kau serahkan pada siapa saja sesuka hati.

kau harus sedar,
kau patut sedar,
untuk diri kau sendiri.

Aku?
aku tahu menjaga diri,
biarkan aku.


By Remy Ishak


***


Celoteh Cik Bambam: Ai sukaaaa.. sebab daku pon pernah rasa yang sama.. heeee.. motif????

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Unknown said...

kalau abg remy,semua suka ek...hhehehe

iAmCekbolat said...

erkk?? =="

ejulz said...

hahaha.. x abis2 remi ishak.. haha

Zura Tahir said...

remy tujukan pd sapa tue...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...