Bambam's Addicted

Saya beli benda comel nieeee!!!!

Kawaiiiii~!!!
Korang tertanya-tanya ke benda alah ni benda apa?? hehehehe.. Ni benda yang boleh ikat wayar bagai tuh lar.. nak ikat earfon yang panjang tuh ker.. ikat plastik tak nak kasi masuk udara ker.. yang kecik-kecik je lar.. yang besar-besar macam wayar laptop tuh tak tau lar boleh ikat ker tak.. TAPI YANG PASTI CB rembat benda ni sebab dia comel sangat! Haruslah menjadi kepunyaaannn betaaaaaaaaaaaaaa~!!



WAHAHAHHAHAHAHH (Gelak jahat)

Comel kannnn!!!
Berapa nie CB?? Nak tanya ler tuhh.. kih kih kih..

RM15 untuk 3 pasangggg!! murah kan!! comel lagik..ehheheh

Boleh lar order di SINI..!! Mari!!!

7 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Aishah Jahirah said...

comel...sat g ada yg rembat..huhuu

Lelaki Ini said...

cute sgt2!

eB ezrin said...

mmg comel. i lioke :)

Mr.Clive said...

haha
style style

faa.rosli said...

memang comel!

nabilah_2908 said...

comelnya....nk g tgk jap... ;)

Zura said...

ikat wayar pun pakai bende comel tue..kreatif betul..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...