Bambam's Addicted

Kejutan budaya? Culture shock??

Orang takde  pegangan agama jek jadi cenggini.. tak bersangkut paut lar kau dari kampung ker.. kau budak nerd ker.. kau SPM dapat 17A ker.. kau tetiba kaya ker.. understood!
 
(so annoying manusia yang dok pikir macam nie.. heyyy~she makes mistakes.. yes! pray to Allah she will be changed!)
 
 

8 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Aziela said...

setuju yang amat....200% akak setuju...

Iffah Afeefah said...

erm skong gak

mcm2

LynN LoLa~~ said...

betol sgt laa tu cikbambam.. iman di hati tu yg penting. jgn 'racist' sgt.. haha..

p/s: jemput2 laa dtg tgok tudung bawal yg dijual disini. harga murah. :)
http://lolascarflet.blogspot.com

AmyZana said...

knp nih knp nih?? sye masih blur blur sebenarnye o_o

CekbOlat-bOlat said...

hah? aku mseh blur wehh =="

shandye. said...

biaq pi kat dia la...

awaitnya... dia ada kacau hang dok teran berak ka?

takdak kan??

dah hang dok sibuk-sibuk tetiba jadik ulama instant tu sapa suruh?

await hang ingat hang tu kompom-kompom masuk syurga ka?

yakpursalam!!!!

aleen aiden said...

banyak yang mengata dari yg mendoakan.lebih baik jangan ambil tau dari tambah dosa.hu3

Arol Mubin said...

Sepatutnya kita berdoa agar dia berubah. Ini tidak, semua sibuk mengumpul dosa atas dosa yang telah dia buat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...