Bambam's Addicted

Juri Jemputan AJL26 ke-31 semalam!

Haaaaa... Juri AJL26 ada 30 orang jek.. mana datang juri ke-31 pulak eh...??? Jangan tak tahu.. semalam juri AJL26 boleh dikatakan meningkat seramai beribu2 taw! Semua juri bidan terjun.. termasuk lah ai.. hahahahahahhaha..


Kak iparku dok meroyan Abang Anuar Zain tak perform malam semalam! saaabaaarrr~

Sg. lui tetap best!

Terus CB meroyan Remy Ishak keluar.. dah agak dah Remy Ishak mucul! hahahah

Ada orang nak balik TV kalau Najwa Latif menang! huaaaa huaaa huaaa..

Lari sikit kedudukan ehhh..

Penghujung komen..

Okeh laaaaaa... Awan Nano menang.. memang dah jangka.. lagu yang mantap!! tapi no 3 & 2 lari sikit eh.. hahahahaha.. lagu Penakut tuh tetap best! begitu juga Sg. Lui.. begitu juga arrangement lagu untuk Kisah Dinda Kanda tuh.. Alyah opkos best! suara sedappp... yang penting ada Remy Ishaaaaakkk... tapi yang paling tak blahhhh! ada Remy ishak palsu buat kenyataan semalam!!!

Pengsaaaannn daku ngan statement Ady Budika nieee!! huarrrggghhh~!!!
Ini Remy Ishak betol ehhh!!

3 ratus ribu orang tambah perasa! :):

-budakmusyuk- said...

semalam masa persembahan alyah dan akhir bila remy ishak kuar, tetiba aku teringat kat ko bam.. hahaha..

CekbOlat-bOlat said...

kahkahkah.. remy sahakk.. =)

bolat tak tgok mse pngumuman.. bolat ngok runningman,lyn twitter.. dri twitter je dh thuu

nabilah_2908 said...

ternyata ramalan mu benar belaka..hehe..Awan Nano Juara :)

agak terkilan Yuna tak dapat apa2..huhu..

Cinta Muka Buku....saya rasa lagu tu..terlalu laju....macam nak cepat je...huhu.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...