Bambam's Addicted

Motivasi untuk Hari Jumaat

Dipinjam dari BicaraMuslim.com
So CB share je lar eh.. baca sambil baca.. yang baik diamalkan.. yer dak! ^^,

Sumber

Jangan salahkan kumbang, Kalau bunga layu ditangkainya..Tapi tengok-tengok la baja yang digunakan
Kalau nak buat, buat betul- betul, jangan buat-buat... Kalau nak main, main betul-betul, jangan main-main..
Orang yang mulia menyalahkan dirinya.. Orang yang bodoh menyalahkan orang lain..

Dan yang paling penting buat kaum adam yang nak sembahyang Jumaat hari nie.. heeee~




Jangan mengeluh hanya kerana tidak punya kasut .. sebelum melihat org lain tak punya kaki ... Oleh itu  sembahyang jumaat kasut hilang sabar je lah ...



Celoteh Cik Bambam: Saper laki yang pergi sembahyang Jumaat.. awak macho! heeee~

5 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

best ayat2 motivasinye......
p/s:oleh itu nk macho pg solat jumaat ye lelaki2 sekalian...heheee

Kamil Kahar said...

trime kasih...hehe...

td terpana skjap dgn kata2 khatib...

hidup adalah UJIAN...

hidup adalah PERJALANAN...

sama2 kita renungkan dan muhasabah diri...

Arol Mubin said...

Jepp Sepah pergi sembahyang Jumaat tak? Haha okbye! :D

Zaza Fakharuldin said...

that is so true !

Novelgurl said...

sntiaslh b'syukr ngn ap y ad + jgn sombng sgt lar ngn pencipta kita kan =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...