Bambam's Addicted

3 perkara mustahil dalam dunia..

Ini share dari internet.. orang kata 3 perkara ini mustahil.. tapi dalam dunia nie.. kekadang banyak perkara yang kita rasa ia mustahil tapi hakikatnya ia boleh dicapai kalau dah diizinkan Allah swt kan! :P


1. Anda tidak boleh mengira rambut anda

Hahahhaha.. ia memang bukan perkara mustahil dalam dunia.. BUT siapa lar rajin sangat nak kira rambut sendiri.. orang yang kekurangan rambut leh lar nak kira kan.. =.='

2. Anda tidak boleh membasuh kedua mata dengan sabun

TIPU! Kalau kita mandi mata masuk syampu? kira sabun lar jugak kan.. Teringat pulak kecik-kecik selalu syampu rambut dengan syampu baby johnson.. sebab tak nak mata pedih! ha ha ha 

3. Anda tidak bolh bernafas jika lidah anda berada di luar...

Korang rasa??!!!









































ok sekarang masukkn balik lidah anda, sgt buruk rupa anda bila lidah terjelir mcm tu :D

hahahaha..relax lar.. kita berlawak wat hilang Monday blues eh.. :P Untung lar orang Selangor.. cuti lambak hari nie eh.. jeles ai! :P

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Lelaki Ini said...

hahahaa
siot jewk!
saya buat tadi..
emmg terjelir!

Azzah said...

eh,mana tahu saya jelirkan lidah tadi?..he..he

Iffah Afeefah said...

hahaha selamat tak wat

kak xde pom adiahnye

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku xwat pon... haha

Lea Isnawi said...

dh penah bace sebelum ni

so,tak terkena

haha

Arol Mubin said...

Kuang ajo punya kak Aida! Terkena Arol! Rasa nak bakor jek blog nie! Hahaha! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...