Bambam's Addicted

Ulasan Yuna, Anuar Zain & Edry KRU tentang penarikan anugerah lagu terbaik AIM

Kesian Yuna... bukan rezeki dia nak gondol anugerah Lagu terbaik tuh kan.. Memang tak dinafikan lagu Sedetik Lebih memang lebih layak.. tapi kita mana lar tahu juri nie dok buat pengiraan lagu terbaik macam mana kan... Macam lagu dia yang dulu.. Dan Sebenarnya tuh kannn.. even santai jek.. but menang! Baru buat entry congrats pasal nie dekat SINI..


Sumber
Sian Anuar Zain.. dia pon malu nak ambil anugerah tuh dekat Yuna.. macam dua-dua dimalukan lak rasa.. tapi tak apa lar.. human made mistakes.. Forgive and Forget... Based on twitter.. Yuna macam cool jek kan.. padahal dalam hati.. korang tahu dia cakap apa??


Ini tidak adil.. tidak adil bagikuuuuu~


Macam dalam lagu Penakut dia lar..tak caya cuba dengar balik! kah kah kah


Abang Anuar dan Edry KRU lak kata.. 

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Akhirnya anugerah yang dimimpikan milik merekaaaa~!!kih kih kih


Celoteh Cik Bambam: Relax lar.. ini jokes hari Jumaat lar.. ehhehehe

8 ratus ribu orang tambah perasa! :):

eB ezrin said...

kalo dh bkn rezeki yer?

Aesya Zealous said...

hahaha ini tidak adil tidak adil bagikuuu~~ haha.. camne la diorang boleh silap.. bg pengajaran kt dorg biar x buat silap lg

erleena said...

ish sngguh mmlukn :O

Cik Rose Cute said...

rezeki anuar zain hihihi

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kesian Yuna walau sy pun rasa lagu yuna tak layak tp kesilapan ni memang x patut. memalukan

EZAN IDMA said...

nak buet cmno. dah takdo rezeki org kate haha

Raisya Haris said...

Dah bukan rezeki yuna, sabar je lah.

Ct Aja said...

mmg setuju dapat kat anuar, cuma tak setuju dgn kesilapan AIM, leka...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...