Bambam's Addicted

Benarkah PEROKOK juga mempunyai hak??!!


Maklumat lanjut sila klik SINI..!

Celoteh Cik Bambam: Tahukah anda.. risiko terkena kanser paru-paru atau mati akibat rokok ini lebih tinggi kepada PENGHIDU ASAP ROKOK WALAUPUN MEREKA TIDAK MEROKOK berbanding PEROKOK itu sendiri.. Sanggupkah anda menjadi seorang PEMBUNUH?! dan tahukah anda salah satu punca utama saya menjadi anak yatim kerana arwah ayah saya kuat merokok??!!

8 ratus ribu orang tambah perasa! :):

cik ika said...

benarkah ??
ta setuju lorh..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mereka mmg pembunuh. buat2 tak bersalah lak tu

Asyiqin Haulisah said...

benda ni sekali ambik dah ketagih. saya pun cuba menasihati ayah saya kurangkan dari 2 kotak rokok sehari kepada sekotak je.

Raisya Haris said...

Ayah adik dah berhenti merokok, tapi abang-abang adik perokok tegar. -_-

Cik Bambam said...

@cik ika
errr ika.. apa yg x setujunya nie? ada baca entry x? :P

Cik Bambam said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
silent killer! :P

Cik Bambam said...

@Asyiqin Haulisah
suh dia mkn ubat utk hentikan ketagihan tuh..apa tah nama dia..nikotin ke aper tah..huhuhu

Cik Bambam said...

@Raisya Haris
smua atas ikhtiar sndiri jek boleh wat dorang stop kan!uhuk~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...