Bambam's Addicted

Jajan diet saya!

Ikotkan hati.. semua nak makan.. tapi memandangkan perut pon memang makin maju ke hadapan.. kita had-hadkan lar.. sedih rasanya nak meninggalkan hobi tercinta ini iaitu menyunyah makanan berkalori tinggi tanpa mengenal ruang dan waktu.. ahak hak hak hak.. 

Air nie peberettt!!air epal+asam boi.. terangkat kening minum! hehehe
Dengan jajan nie.. mulut nie kan asyik nak mengunyah jek kannn.. nak makan ceklat.. kalori lak terlebih sbb dh mkn nasi.. so kita makan jajan less colestrol sambil menjaga kulit muka.. auw~~~

Keropok seaweed perisa tomyam goong!
Tak tahu lar..gomar bonar den makan mende alah nie.. korang suka makan seaweed tak?? nak simpan esok hari pon boleh coz bungkusan ni leh seal balik.. so tak masuk angin.. still crunchy sampai 2-3 hari kalau korang tutup dengan kemas lar! ^^, Makanan ni less kalori.. kurang kolestrol.. baik untuk kulit muka.. alarr.. macam-macam la kelebihan seaweed nie..cer google!cer google!! heehheheh

Tipu.. tak pedas mana pong!
Status HALAL??!! 

Saya yakin HALAL kot! gluppp~
Tapi sekarang dok makan asam.. stress buat stock reconciliation.. wuwuuuu~

10 ratus ribu orang tambah perasa! :):

aNaYaNa said...

yakin pun ada kot ker?ekeeke..
xpenah makan seaweed..tak berani nak telan..ahah

Ct Aja said...

nasib baek halal...hihihi, best kew ni..

PinKy MoMMa said...

uittt naper yakin tapi ada perkataan kot kat belakang hahaha..yakin!

Cik Bambam said...

@aNaYaNa
ahhaha..YAKIN2!! :P

Cik Bambam said...

@Ct Aja
CB mmg suka seaweed! yg ini rangup.. sedap! ehehhe

Cik Bambam said...

@PinKy MoMMa
ahhaha..YAKIN kak! YAKIN! :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selagi blh mkn mkn la..jgn lebih2 dah la kan?esok lusa takda selera mkn lg susah.

tiefazatie said...

wah..best gle air itu!!!

NasZ said...

salam, link tak jumpa.

http://www.cikbambam.info/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

ce check balik dan revert back ek?

..m@m@ T0meLL.. said...

dah kenyang baru la nk "saya yakin halal kot"..ape laaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...