Bambam's Addicted

Blogger yang BERMATA KUCING??!!!

Siapa dia si blogger yang memiliki sepasang mata kucing??!! 

Kasi ZOOM BESAR sikit..kang tak nampak lak mata kucing dia!
Kekekeke.. Inilah dia Blogger Aku Ibu Muda or Kak Wani namanya.... Ramai dah kenai kot nohhh.. ehhehehehe.. Kak AIM sendiri ngaku dia mata kucing.. bukan den yang kobar kan ehhhh... sebab apa? sebab dia adalah pemenang TEKA & MENANG FM tengah hari tadi.. berjaya meng-spot-kan kucing yang telah menyamar di bawah ini.. Korang dah jumpa jawapan lom??


Jumpa ker takkk??? 
Tak jumpa jugak..???
Leh lar rujuk jawapan AIM dekat SINI.. ehhehehe

Sumpah wehhh!! Dekat 2 minit den mencari kucing nie.. dah lar bermata ompekk!! mato eh dah banyak pon tak dapek-dapek mencari ehhh.. osah lar kono pakai spek mato kannn! hahahhhahaha..

13 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Novelgurl said...

jumpa gak ! hehe

Aku Ibu Muda said...

haha....cam kelaka tengok muka sendiri kemain besar gedabak kt blog orang...

btw, pembetulan-bukan sepasang mata kucing...tapi sebelah je...tak ingat kiri ke kanan...balik ni kena belek...ahaks!

tiefazatie said...

alo...terlepas den..haha

Lelaki Ini said...

hahahaha..
susah gilak!
tak nmpak2 pun..

miss ryrinn _ angin said...

kak wani bermata kucing . hehee

Cik Bambam said...

@Aku Ibu Muda
mana leh maat solo..dia kena sepasang! ahhahaha.. :P

Cik Bambam said...

@Novelgurl
kalau jwb awal..dh dpt adiah kan! ekekek

Cik Bambam said...

@tiefazatie
hahahah..tunggu GA je lar iefa ek.. :P

Cik Bambam said...

@Lelaki Ini
nampak ke tak nie? hahha..gi jenguk jwpn kat belog AIM gihh.. :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cantik mata wanie..hihi.berkaca2 mata dia ek?amboi...kucing buat penyamaran mmg hebat ye dik

Sunah Sakura said...

da jumpeeeeeeeeeeee dekat batu2 tu! hahahah~

SyUhAdA said...

jumpa jgk..tp x smpat nak join..

MissNadh said...

yey dah nmpak jugak..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...