Bambam's Addicted

Saya nak taip pasal 10 perkara!

1. Belakang kepala saya sakit.. antara leher dan kepala..bahagian sisi.. macam ada biji ala-ala beguk.. tapi kan beguk mesti lar kat leher.. bila saya urut ia sakit. so saya tak tahu pasal apa.. orang kata angin.. betol lar kot..sebab pas urut perlahan-lahan bunyi burpppp~ kawan kata jangan urut kuat-kuat coz takut urat putus.. tak pasal-pasal kepala saya teleng.. =.='

2. Saya ingat nak OT hari nie.. tapi dekat rumah ada bara'an lak.. alar.. macam marhaban rumah ke rumah.. saya betol tak tahu kenapa orang sini panggil benda tuh bara'an??!! Kesimpulannya saya tak boleh OT coz nak tolong mak saya to prepare all dishes.. =.='

3. Next Monday ada jamuan raya dekat opis.. suppose to my department only.. disebabkan staff melayu berapa kerat jek nak prepare all dishes by ourself.. jemputan adalah terhad. kata nak buat jamuan raya utk department jek.. bukan untuk all office.. but dapat tahu secara tak semena-menanya jemput all dept lak.. ape kejadah kami semua nak buat makanan untuk semua dept padahal yang sediakan dishes semua kami sahaja? yang lain datang bawa perut sambil melenggang.. Ehhh.. banyak chantek koooo!!! bagi peruntukan kewangan tak apa lar jugak.. ini tidak.. semua tanggung sendiri.. ko tahu tak gaji pon tak lagi? aku lak nak pergi bercuti keesokan harinya?? =.='

4. Pastu pasal saya nak pergi bercuti... Saya tak nak bagi tahu orang saya nak pergi mana kat opis nie coz ada certain people yg sangat lar sibuk nak tahu and perli-perli nanti.. tapi ada lak yang sibuk-sibuk bagi tahu.. Ehhhh.. kalau saya buat maksiat baru tolong jaga tepi kain saya boleh??=.='

5. Saya tahu ada yang dah berumahtangga.. tak kisah lar kan.. memang korang bahagia.. tapi tak payah update status anje-ayang boleh tak? post kat wall masing-masing or cakap dalam bilik dah lar.. okeh saya meluat! ehhh.. bukan meluat.. jeles sebenarnyaaa.. =.='

6. Semalam nak cucuk duit.. alar.. korek baki sisa yang ada dan tak berapa nak ada.. sekali try semua atm semua tak boleh nak withdraw.. balance dalam purse tinggal RM4.. perompak kau jangan rompak aku.. coz mesti kau nyesal kemudian hari.. demm u atm machine!! =.='

7. No 7 saya suka.. so saya tak nak bebel kat no nie.. bolehhh?? =.='

8. Kita sambung no 8 lak.. haaaa.. gaji saya masuk lepas saya pergi holiday.. ade ke patut.. Nak shopping macam mana nanti? Nak beli souvenir kat korang macam mana nanti? So, jangan minta macam-macam dengan saya.. coz saya pon advance ngan mak.. nasib baik mak ada.. sob sob sob.. =.='

9. Korang nak tahu.. ada expose mistik yang berlaku kat rumah pagi semalam tapi tak sempat nak update.. antaranya Misteri ayam tiada kepala di halaman rumah sekali dengan darahnya serta gagak yang banyak dekat pencawang elektrik macam menanti bala.. seraaammmm!! Nanti saya cerita!! =.='

10. korang tau tak ada sembilan simbol =.='dalam entry nie.. Eh salah coz dah jadi 10 coz saya dah tambah dalam point no 10! kah kah kah..

11. Saja nak tambah.. awak tahu tak apa itu The Cube?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Ct Aja said...

Wah banyaknye perancangan, tapi yang paling best, pergi bercuti...hihihihi

AYuNG said...

saya sokong utk no 4....
ehhh..:)

Cik Bambam said...

@Ct Aja
perancangan satu jek..tp yg lain mengomel jek lebih!! kekekekek

InsyaAllah.. :)

Cik Bambam said...

@AYuNG
giler annoying kannn!!!

Anonymous said...

hahha..bnyknya ngomel..kih3..sbr2 ^^

tiefazatie said...

pergh..pjg btol nie bebel..hehe..

rilek je sis..hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...