Bambam's Addicted

Mamat Sepah RABUN SANGAT sampai tak nampak RAMBUT..


Kata Mamat Sepah kepada Mstar:-
Saya mengakui itu adalah salah saya tetapi sejujurnya saya tidak berniat untuk mengaibkan nama baik Fida pada mata masyarakat. Dia adalah seorang gadis yang baik. Semasa kejadian Fida di dalam kereta dan secara spontan saya mengambil gambar tersebut tanpa menyedari sebahagian rambutnya terdedah tambahan pula saya tidak memakai cermin mata. Tanpa berfikir panjang saya terus memuat naik gambar tersebut di laman Facebook milik saya. Saya sangat berharap perkara ini tidak melarat kerana takut orang akan mengatakan saya telah mengubah Fida melakukan perkara tidak baik sejak berkawan


Adoi.. kelakar weh reason dia.. gua pon rabun jugak beb.. power pon dah 3.00++. Tapi gua tahu juga beza rambut ngan hijab! Ape kejadah lar bukan salah Fida.. dah terang-terangan lar dia tak menutup aurat.. then kasi show off sama lu punya BF.. BF bukan suami lo.. ehhhh.. emo lak aku.. ahhahahahahha.. Bak kata Cik Aish.. 

An educated person but not clever enough..

Admit your mistakes. Don't denial u make a wrong decision. I know human being keep make a wrong choice but stop make it more worst by keep lying and create unreasonable statement again.. duhhhh~!! Jangan risau.. kalau kita membuat kesilapan.. Bila kita sedar dan kita minta maaf dengan ikhlas dan tak akan ulangi lagi.. Allah s.w.t itu Maha Pengampun.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Aziela said...

Mamat nie pun reputasi dah hancus gak nieh.. Adeiihh...

Cik Bambam said...

@Aziela
sbb dia antara punca SEPAH berpecahhh..huwaaaa.. nak SEPAH!! :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...