Bambam's Addicted

Dia pon nak beraya jugak!


Esok nak berjalan jauh sikit. Esok nak pergi Temerloh.. Hantar omak den pergi umah besan dia kat sana.. Nak ikot abang den balik kelate.. Tinggal lar anak-anak dara dia di rumah berdua-duaan.. sob sob sob.. Alang-alang tuh.. bawa lar dua buah hati nie pergi servis kereta semalam.. Kete den nak kena servis dan betolkan allignment tayar tuh.. Omak den punya keto lahi hebakkk!! 4 biji tayar semua kena tukar! pheeewwwww~!!

Korang yang ada kete dah servis lom? Nak jalan raya jauh-jauh nie.. elok lar bawa-bawa gi servis kann! =)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Sunah Sakura said...

belom ada keta lagi..bawak pun tak reti... bila da ada nanti, merasa jugak la nak menyervis2 ni... huhuhu

merahitujambu said...

bestnya berjalan jauh...nk ikut

hanez said...

salam..selmt hari raya

..m@m@ T0meLL.. said...

servis jgn x servis..ni lagi penting kan.takot nnt ade yg menangis kene beraya tepi jalan plak..huhu.selamat hari raya CB :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...