Bambam's Addicted

Adat berkasih..

Dulu aku kau puja..
Kentut pon kau kata wangi..
Kaki kekasih tersepak batu, batu yang kau maki..
Orang kata yang buruk pasal kekasih.. Terajang kau bagi..

Normal lar tuh..

Sekarang..
Kau tak suka..kekasih batuk ckit pon kau suruh diam..
Kisah buruk dia pula kau canang..
Kudis buta dekat kaki pon kau dok tayang..

Itu tak normal lar..

Pelik kan.. bila diri disuka.. mula lar melambung-lambung dipuji.. Bila dah tak suka.. hal sekecil kuman pon kau caci.. Bau wangi bunga dah hilang.. bukan bermakna kau boleh terus buang dalam tong sampah.. malah kau boleh keringkan buat perhiasan kat rumah.. sembur sikit perfume.. dah lawa macam kraftangan.. kalau dijual..silap haribulan lagi laku dari bunga di taman.. kan? kan? kan?

Bunga dah layu pon cantik jugak lar weh!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ratus ribu orang tambah perasa! :):

solomolo said...

dalam hati ada taman ka ???

mawaddah said...

walawey..xpe..kita buang adat tu..huhuhu..baik buruk rilek je.. baik jangan di puji, buruk jangan di keji? erkk..so kita kena wt ape?

Zura said...

bersederhana itu yg terbaik...

cik aisha said...

itulah adat berkasih...semua indah je time 2.pas2 dah semakin pudar..;( tp xsemua la camtu..hehee

eB ezrin said...

aper yg normal x normal tuh cb? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...