Bambam's Addicted

Sama tapi tak serupa! Kembar Remy Ishak??!!


Sunah kata baju ceklat tuh macam muka Remy Ishak.. puas daku tilik tang mana yang sama.. muahahahha.. Selain daripada baju kaler ceklat yang dorang pakai sama.. itu je lar kot dapat tengok persamaannya.. errr.. tapi yang pasti den jumpo muko budak di atas nie.. seiras ngan muko anak buah denn!! hahahahah.. keciknya dunia ek.. --'



Ini memang sama mukanyaaa!! Ini baru seiras lar Sunah oi!! heheheh..Huishhh.. kalau betol muka dia sama ngan Remy Ishak.. hari-hari aku balik umah dok telek muka anak buah den, si Adam tuh.. wahahahah.. lagi takde keje.. kang dikobarkan kek ibu dia.. achik eh gilo dok belai muka dia.. kekekekeke..

Footnote: Sampai skang CB tak dapat terima hakikat bila Ady Budika kata muka dia macam Remy Ishak.. jangan kata muka.. baju pon dah tentu lain!! muahahahahhahaha..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ratus ribu orang tambah perasa! :):

ir yien 9897 said...

hahhaha
bab muka, mmg lain,
yang sama hanya colour baju.. hahahah

shandye. said...

tang mana seghupa tu?

cecite!!!

Sunah Sakura said...

kah kah kah... sorry lah, gambo yang betul2 nampak sama tak leh bagi... ahahahahhaha~

syiela said...

hehehe.. nmpak sma tang baju :)

Mohd Izzar said...

serupa la..hahah~!

THE LEKAT LEKIT STORY said...

teruja gila CB dgn remy ishak.. asal sebut remy ishak.. mesti igt CB

b a m b a m ' s said...

@ir yien 9897
baju jek sama kann!! kekekek

b a m b a m ' s said...

@shandye.
tang pic atas ker tang pic bawah??!! ehhehe.. mcm mana nak citer..hehehe

b a m b a m ' s said...

@Sunah Sakura
tp pic anak buah akak tuh sama x?? errrr

b a m b a m ' s said...

@syiela
baju je ek?? hahahhaha

b a m b a m ' s said...

@Mohd Izzar
mana satu pic yg sama???!!hehehe

b a m b a m ' s said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
kannn.. mesti nak over-reacti kalau remy ishak ade! hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...