Bambam's Addicted

Sakit..

Hati sakit bila hantar henpon ke bengkel untuk dibaiki..
lagi sakit hati bila kos membaiki membolehkan kita mendapatkan handphone baru dengan menambahkan sedikit lagi wang.. tapi tidak dapat ku katakan dengan perkataan bila apek tuh dari nak membaiki buatkan henpon aku rosak terus than before!!!!!!


Choyyyyyyyy~!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

THE LEKAT LEKIT STORY said...

camtu la lumrahnya CB.. bkn la nak kata selalunya org yg repair hp ni rosakkany kdg2 skit tp dah kita ni jenis tak reti, dia amik kesempatan utk kelentong kita rosak yg bkn2. yg lbh malang dia akan repair utk blh guna dlm tempoh tertentu & akan rosak semula. Kawan sy pernah terkena mcm tu

nanakimie said...

ololo....ciannya...sabar ye...huhu....ada hikmah tu...beli baru je deh:)

Ct Aja said...

hphone ape tu, mahalnya... ntah2 die saje tak chrge mhl2...sbr ye..

Dim Benihana said...

biasalah tu, dugaan..

eB ezrin said...

kak eBnyer dh nyawa2 ikan jerk ;p

b a m b a m ' s said...

hurmm..nak buat mcm mana.. dah nasib badannn.. =(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...