Bambam's Addicted

Pengguna DIGI jangan keluar KL sabtu nie tau!

I followwwwwwwwwwwwwww~!

Sebab CB takot korang kena tangkap macam orang kuning nie jugak!! kekekekkekekekke.. Nak berhimpun tuh.. berhimpun lar.. jangan bawa senjata yer anak-anak.. behave perangai.. nak demo pon biar secara terpelajar.. yang menjaga keamanan pon kena terpelajar jugak.. jangan jadi macam kambing terlepas dari kandang pulak yer.. berterabur lari.. lari saja takpe.. takut berak merata pulak.. Dah dapat apa yang dituntut, jangan nak ego tinggi lak.. 

BERSIH ni memang ada nilai positif dan negatif.. itu kan normal.. mana ada benda positif jek manjang kan.. negatif berterusan pon takde.. tak dinafikan kekadang suara rakyat nie harus diperdengarkan di media massa. Baru lar kerajaan nak dengar.. tapi yang nak lantangkan suara tuh jugak.. jangan lar sampai menyusahkan dan membahayakan keselamatan rakyat yang lain.. UNDERSTOOD! masing-masing dah besar panjang.. dah tahu kot mana nilai yang baik dan buruk! :)

Footnote: CB tak suka sebenarnya BERSIH ni sebab aku tak boleh nak keluar KL lar wehhh!!! tahu tak daku ada cuti sabtu dan ahad jek!!!!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Nurul Jannah said...

esok nak pakai warna merah je ! XD

mommyYen said...

hoho..lucu lak nengok org kuat DIGI tu..i pun pengguna DIGI,tp seb baik i x dpt turun KL..eheheh

NM02 said...

hahahaha... lucu la gambo tu bambam... *__"

eB ezrin said...

ha ha ha, x thn ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...