Bambam's Addicted

Wordless Wednesday #2 - pic korang takkan ada! :D


Jeng-jeng-jeng!
Yer CB tahu walaupon dia dah kabor WORDLESS tapi den nie banyak mulut nak borak!



Read this paper at my office today..did I mention that I'm READING? Nahhhhh.. Just see pictures only maaa~!! Harian metro takda ka tokei! Semua gara-gara nak tengok pic orang eksiden kat Mantin tuh..huhuhuhu

Footnote: Nasib baik ada translator kat opis ni... LOL!


9 ratus ribu orang tambah perasa! :):

miss ryrinn _ angin said...

paham ke CB???? ahahahahaa

syrupmasin said...

nanyang siang pau nih ade edisi2 ikot negeri ke??

b a m b a m ' s said...

@miss ryrinn _ angin
baca sndiri mmg x paham..jgn kata BACA..ABJAD pon x kenal!hahahhaha.. minta tlg opismate bacakan..hahaha

b a m b a m ' s said...

@syrupmasin
sumpah x tau akhbar apa..nanyang siang pau ker nie? hahahhaha.. ha'ah..yelar tuh ada ikot negeri..kalo tak..xkn ada n9 edition lak kan..heheh

b a m b a m ' s said...

@syrupmasin
baru prasan paper NSP..!hehehe

Sunah Mohammad said...

aduhhhh... ini bukan, bukan!!! bukan WW!!! hahahaha~

Mama Zharfan said...

tgk pic pun boleh paham gak hehhe

b a m b a m ' s said...

@Sunah Mohammad
hahahh..heyyy~! mcm mana nak stop ayam berkokok kalau dia mmg ayam??!

err..bukan CB ayam..means mcm mana nak ubah org kalau dia mmg suka bercakap?hehehe

b a m b a m ' s said...

@Mama Zharfan
ehhehe..tgk pic..then kalau x faham minta opismate terangkan!hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...