Bambam's Addicted

Keranamu HOBI..duit HABIS..hati PUAS..

Susah kalau dah berjinak-jinak ngan hobi nie.. memang orang kata hobi nia bagus untuk masa senggang kita.. tapi kena tengok pulak hobi yang macam mana pulak la kan.. 

Tauke JAMBU pon suka main HELIKOPTER gak!
Macam kawan opis CB, hobi dia main helikopter remort tuh.. habis beratus-ratus sebab nak upgrade dia punya helikopter.. itu daku tak tahu lar kategori HOBI atau HOBI MENGHABISKAN DUIT..wahhahhahaha.. Dah hobi punya pasal.. asal HATI PUAS semua benda lain dah tak diambil kira..

Carian google
Hobi yang jimat macam kumpul setem.. ambil jek setem orang lain yang dah tak guna.. tak keluar duit pon.. tapi ada penbumpul setem tegar yang sampai sanggup beli setem dari luar negara semata-mata nak cukupkan koleksi masing-masing.. ada cecahan ribuan ringgit juga la.. tak jimat juga hobi tuh jadinya..

Dan pon nak nyelit jugak!ahaks~!
Macam den skang nie lar.. bila dah berjinak ngan FELT CRAFT.. nak kena beli barang semua..pakai duit gak per.. tapi naseb baik lar tak semahal macam hobi orang yang lain.. mengeluh jugak lar nak keluarkan duit.. tapi tak peduli.. sebab apa? sebab HATI PUAS kan?!!

Tapi ada lagi satu hobi.. masa buat tak keluarkan duit.. tapi bila dah terhasil produknya baru terasa banyak berbelanja.. tapi tak kisah.. sebab ia satu pelaburan.. korang tahu hobi apa? orang cakap lar..den tak cakap tau... HOBI BUAT ANAK.. -.-'

Footnote: Buat anak pon jadi hobi ek? adehhhhhhh~!!! Apa hobi tak keluarkan duit? habaq mai cikit..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ratus ribu orang tambah perasa! :):

EZAN IDMA said...

hobi baru eh cik bambam. same lah kite kalo dah minat habis duet pon takpe.. haha

tricksrex said...

haha
betol betol felt ni pulak comel comel je
takkan nak satu kaler je
memang sanggup berhabes kalo bab felt ni hah

Zura said...

hehe...hobi ciluk barabg org...yg tue xkuar duit kot..

LoLLa AdeLLa said...

Hobi lola makan . Yeaaaay ! Duet habis pun rilex je , jnj kenyang !

b a m b a m ' s said...

@EZAN IDMA
kannn..dah minat punya pasal...bergolok bergadai!hahah

b a m b a m ' s said...

@tricksrex
skang dah addict!huhuhu

b a m b a m ' s said...

@Zura
kak zuraaa!itu hobi kumpul dosa namanya!hhahah

b a m b a m ' s said...

@LoLLa AdeLLa
itu hobi lama CB..skang dah tinggal sbb diet.. T_T'

LoLLa AdeLLa said...

HAHA . Diet woo ? ! Nak mintak tips !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...