Bambam's Addicted

Asal BLOGGER je mesti nak BERGAMBAR..

Bak kata akak kat opis aku nie lar.. Pantang nampak orang bergambar jek.. BLOGGER ler tuh.. hahahha.. itu lar dia dok ulang-ulang weh.. asal blogger jek mesti nak bergambar..kalau bergambar jek mesti blogger ler tuh..! kekeke...yeker?? 

Mampu kau nak jadikan ini bahan blog?
Ada jalan-jalan hari tuh.. ada nampak sorang perempuan nie bergambar.. spontan jek akak nie cakap.. blogger ler tuh! bergambar eh kojo.. hahaha.. pastu dia tengok daku pulak bergambar.. then dia cakap.. nak buat bahan letak dalam belog ler tuh.. aku pon tak tahu kenapa sekarang nie ek.. pantang nampak benda pelik sikit.. mula nak tangkap pic n upload kat belog.. nak sharing ngan korang ler... kununnyaaaa..

Kucing pon blogger jugak ker??

Dah sinonim kot.. blogger tak akan lari dari bergambar.. melainkan blogger ILMIAH jek.. takde gambar pon takper.. tapi we olls nie.. tak buh pic sendiri.. pic orang lain pon jadik laaaaa..

SETUJU atau TIDAK?

11 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LoLLa AdeLLa said...

Lola dr kecik gila gambar ~! Waakakakakak .

b a m b a m ' s said...

@LoLLa AdeLLa
hahahah..kau memangggggggggggg~!!

Sunah Mohammad said...

betul, betul! bubuh gambar orang lain pun jadikkk~~ tapi jarang gak buh gambar yang diambik kat blog..melainkan blog masak2 tu..hahah~

b a m b a m ' s said...

@Sunah Mohammad
yelar..org tuh penuh ngan bunga sakura jek..hak3...

Ila said...

setuju sikit-sikitlah

shandye. said...

nok... takde gambar pun entri bley lettups uols...

yg penting content ittew kena mantop nyehh....

hahaha...

b a m b a m ' s said...

@Ila
kannn!!x byk..tp ckit tuh ade lar kan.. :)

b a m b a m ' s said...

@shandye.
hahahah..yelar!org dok citer blogger gile bergambar hahhh.. :D

aanie said...

setuju!!!baru je ingat nak up cite psl ni...sb kalau nmpk je org bwk kamera wpun sekadar g psr mlm, mesti akan igt org tu blogger...hahaha....

b a m b a m ' s said...

@aanie
CB pon kekadang mmg standby dgcam dlm beg..hahaha.. :D

Anonymous said...

hahaha....btl apor akk ckp tu....blogger ngan kamera x blh di pisahkan.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...