Bambam's Addicted

Ikan keluar dari mayat mangsa lemas

Ngeri der.. kalau korang tak berani jangan tengok ek! huhuhu


Nampak tak badan dia berombak2?? ikan berlumba2 dalam body dia.. huhuhu..

Footnote: Kekadang kita pula yang jadi umpan.. hurmmm..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ratus ribu orang tambah perasa! :):

aNiss :):) said...

tak tengok pun.. takut.. hohoho~

solo molo said...

ngeri + scary...

MiSzy DiaN said...

eeeuw..
gelinya..
takmo tgk lg..
ehh CB, jom join segmen dian, nak??

http://miszydian.blogspot.com/2011/04/segmen-mahu-jadi-diri-sendiri.html

Ekinn Zhareef said...

eeeee. gelilah tengok ikan tu kua dr lehe dia cb !

b a m b a m ' s said...

korang nie..
kan den dah koba...kalau takot jgn ditengok..hehehehhe..

den pon goli... euuuwwwww~! (marah Anwar Hadi nanti..hehe)

Cahaya Qaseh said...

lama sgt hanyut kt laut,ikan pun dh buat umah dlm badan laki tu sbb tu ikan kuar msa naik tas darat..

b a m b a m ' s said...

@Cahaya Qaseh
agaknya.. dia ingt manusia tuh tukun kot..huhuhu

Kamil Kahar said...

konfem badan orang tu da kosong da...yela...sgale isi perut da dimakan dek ikan2 tu...tp seyesly...mmg ngeri...

b a m b a m ' s said...

@Kamil Kahar
agaknya.. nampak x dlm badan dia berombak?? huhuhuhu

amira azhari said...

agak ngeri melihat video itu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...