Bambam's Addicted

Daku nie MALAS STUDY! Lebih-lebih lagi topik yang tak leh nak masuk ngan jiwa!

Almaklum ler.. esok ada ujian bertulis before interbiu keje.. Adik-adik yang masih study.. dengarlah nasihat CB nie.. nak cari keje memang senang.. tapi nak tempuh alam intebiu tuh yang payah! ahhahahahha.. Macam exam SPA government tuh.. lagi ler payah nak lepas.. pfffttttt~!

Itu takper lar.. soalan dah selalu kita jumpa.. Esok nak gi intebiu nie.. soklan macam mana pon kita tak tahu.. Bukan related sangat ngan negara kita pon.. adoi~ lomah betol lar nak mengadap paper sok nie.. cer bagi soklan math or akaun.. InsyaAllah lar semangat lagi den nak jawab.. tolonglah jangan esei! nak menangis daku menggoreng ayat wehhh!

Nak prepare exam.. Ahad ada intebiu lak.. hurmmm.. nak cari rezeki susah kan.. :P so korang belajar rajin-rajin biar keje yang cari korang! Ohhh.. esok nak gi Embassy Indonesia.. nak cari rezeki di seberang pula nona yaaa~ waduh-waduh! capekkk dehhh!!

Mode: Semua nak kena paham dialek Indonesia.. berguna juga aku tengok sinetron kan!hahahhaha

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

miss ryrinn _ angin said...

GOOD LUCK SIS :))

MiSzy DiaN said...

oooh kakak comel..
gud luck utk interbiu yaa.. :)

eqbalzack said...

bambams...abg eq dah abes exam semalam...legaa!

b a m b a m ' s said...

terima kasehh semuaaa!! :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...