Bambam's Addicted

Dah tak suka REMY ISHAK! suka Mohd Nadzri Bin Zainal Abidin lak..hahahha

Muka tak leh blah! hahahah

Apa lar ada para rupa.. kalau perangai buat sakit hati jek.. Ehhhh.. den tak maksudkan Remy Ishak menyakitkan hati den! hahahahahha.. bukan-bukan.. Meh kita compare muka orang hensem ngan orang tak berapa hensem.. (tapi Jep Sepah hensem per?? =.=' )

Apa lar guna muka hensem tapi muka belagak nak mam*** kan!

Apa lar guna muka hensem tapi muka tuh kedekut ngan senyuman.. 

Apa lar guna muka hensem kalau nak berkawan pon nak kena pilih pempuan lawa or tak..

Muka hensem-hensem tapi muka ketat.. orang nak tengok muka dia yang hensem pon jadi meluat kan??

sama jek kes ngan versi pempuan lawa jugak..

Muka Jep nie memang buat aku nitemare!hahahah
Alar.. biar lah muka tak se-macho Remy Ishak dan tak se-cun Tiz Zaqyah.. Janji boleh menghiburkan hati yang lara macam  Jep Sepah dan membuang duka macam Cik Aida Adlina.. Nampak tak bunyi sinonim tuh..kah kah kah..

Dah.. pasni jangan nak bahan CB ngan Remy Ishak.. walaupun tercalit jugak di hati kan suka nengok-nengok gituh.. baik daku gi tengok Jep Sepah dok wat lawak ala-ala muka Eddie Hamid nie kan.. Sepah memang best dari dulu.. ngan citer Silalitamplom dorang tuh.. memang kelakor abes..heheheh..

Biodata Jep Sepah

Nama penuh:Mohd Nadzri Bin Zainal Abidin.
Orang panggil anda:Jep.
Umur:26 tahun.
Asal:Kulai, Johor.
Peserta Raja Lawak musim ke:Musim ke-3.
Drama/Telemovie/Filem:Telemovie: Bujang Sepah Silalalitampom, Burger Layan Diri dan Ibu Mee Segera.
Episod: Bujang Sepah Silalalitampom (13 Episod), Bujang Sepah Silalalitampom (26 Episod), Tok Ketua (13 Episod) dan 3 Bendul (13 Episod).
Pencapaian tertinggi didalam hidup:Juara Raja Lawak musim ke-3.
Pengalaman menarik anda bila bergelar artis:Dapat berkawan dengan Tauke Raja Lawak.
Sumber inspirasi anda untuk membuat lawak:Keluarga dan kawan-kawan.
Apakah harapan anda untuk Maharaja Lawak:

Dapat berkawan dengan Tauke Raja Lawak.























Footnote: Jangan lupa undi! ML 20 SEPAH ke 32999 (CB tak undi der..hahahah).. Mesti baca tajuk jek dah tertanya saper Mohd Nadzri Bin Zainal Abidin. kan!

5 ratus ribu orang tambah perasa! :):

aNiss :):) said...

aniss pun minat sepah!! memang lawak giler diorang!! suka suka!! ngee =)

Woofer Storm said...

heheeee sepah2,memmang suka dgn sepah ni..lawak pun bersepah2..hahaaa gurau^^

Cik Cempaka said...

la, baru 26 ke si jep ni..

b a m b a m ' s said...

aniss
suka kann! terguling2 dok gelak ngan lawak dorang!hahaha

woofer storm
cehhh.. lawak bersepah tp still leh gelak xper.. nie dah lar x lawak.. kang gigi yang bersepah..hahahah

cik cempaka
ha'ah baru 26.. sebaya ngan CB..cececece..hahahha

nad said...

saye pulak dah tak minat dkt saheizy sam. sye minat si mohd nadzri bin zainal abidin ni pulak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...