Bambam's Addicted

Cara-cara mencari JODOH..

Ini semua pengaruh TV! Wahhhhhh.. omak den memang dah bagi HINT jelas hah.. leh lak malam tadi kan.. CB kat dalam bilik.. dia kat luar ruang tamu tuh.. Meh nak citer adegan..

Emak: Daaaaaaaaaaaaaaaa!!!
CB : Apaaaaaaaaaaaaaaaa??? (buka pintu)
Emak: Meh sini hah.. meh tengok TV nie hah..
CB : Kenapa lak??? tengok TV ada apa.. (tengok gak TV.. Ustazah Nur Bahyah dalam Semanis Kurma)

Mula lar aku wat muka jelek kat omak den nie..

CB: ada apanya??citer ape yang menarek?
Emak: Ini hah.. Dok citer pasal cara-cara mencari JODOH.. Perigi cari timba.. Boleh dah zaman skang nie..
CB: CEHHHHHHHHHHHHHHHHHH!! (Tutup pintu terus!)

Korang dapat baca tak HINT omak den tuh?? wah wah wahhhh.. makkkkkk.. memang lar zaman skang nie zaman MODEN..tapi kena jugak jaga sopan santun dan maruah sebagai seorang perempuan.. yer dakkk?? tapi CB NO HAL kalau nak approach laki kalau dia macam ada HINT! hua hua hua.. beraninya daku? tak rugi kot.. at least kita tahu feedback dia kan.. So, takde lar kita tunggu respond dia yang tak pasti tuh..

LIFE MUST GO ON babe! Tapi kalau aku jadi PERIGI sekalipon.. Kalau JODOH tak sampai lagi.. takde maknanyaaa.. yang penting??!! USAHAAA kan! :P

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ratus ribu orang tambah perasa! :):

MiSzy DiaN said...

hahahaha..
sama2 kita jadi perigi yg mencari timbanya~ :)

Ila said...

so apalagi..pergilah approach jejaka2 bujang kat luar sana...hehehe
Jom Baca Dua Tempat berbeza

Novelgurl said...

good luck hehe

LORD ZARA 札拉 said...

Kalau dah dapat, habaq mai aaa~

XD

b a m b a m ' s said...

@MiSzy DiaN
jom dian!hahahaha.. :D

b a m b a m ' s said...

@Ila
nak approach remy ishak.. --'
tak mampu rasanya..hahah

b a m b a m ' s said...

@Novelgurl
hahahah! always be! :P

b a m b a m ' s said...

@LORD ZARA 札拉
hahahah..baik! kang den turunkan ilmu!kekekekek

..m@m@ T0meLL.. said...

x sudah2 ngan remy ishak die..

b a m b a m ' s said...

@..m@m@ T0meLL..
hahahah..dah sinonim MT..nk wat mcm mana..kekekekke

clommot said...

So pergi nak cari timba? btw ade jejaka muda tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...